למרות ההתפתחויות בפרשת בזק (תיק 4,000) והגשת המלצות המשטרה בתיקי ראש הממשלה, הליכוד בראשות בנימין נתניהו מתחזק וצפוי לקבל בבחירות 28 מנדטים, כך לפי סקר שפורסם הערב (שבת) בתוכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 13. מדובר בהתחזקות של כשני מנדטים למפלגת השלטון לעומת הסקר הקודם שנערך על ידי חברת החדשות לפני 10 ימים, בו לליכוד היו 26 מנדטים ותוצאת שיא שלה בתקופה האחרונה.



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מקבלת בסקר 24 מנדטים - תוספת של שני מנדטים לעומת הסקר הקודם. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי צפויה לפי הסקר לקבל 15 מנדטים - ללא התזוזה מהסקר הקודם. הרשימה המשותפת זוכה ל-12, כולנו של שר האוצר משה כחלון, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם 7 כל אחת, מרצ עם 6 וש"ס זוכה ל-5 מנדטים.



הסקר מגיע על רקע הפיכתו של שלמה פילבר לעד מדינה נגד נתניהו בתיק 4,000, ועל רקע זימונו של רה"מ למתן עדות. יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר מוקדם יותר היום באירוע שבתרבות ביגור כי "גורמים בגרמניה מסרו שבמידה ותתגלה שחיתות בפרשת הצוללות העסקה תבוטל. לכן, אם נתניהו ייחקר באזהרה בפרשת הצוללות -  הם יעצרו אותה".
"במידה וראש הממשלה ייחקר באזהרה בפרשת הצוללות הוא יהיה חייב להתפטר מתפקידו", קבע גבאי, שהסביר כי "עירוב של שחיתות בביטחון המדינה יוביל את הגרמנים לביטול עיסקת הצוללות ולפגיעה ישירה בביטחון שלנו. לכן, רק ראש ממשלה אחר יוכל לחדש את העסקה". 
בהתייחס להתקפות של גורמים בימין נגדו, אמר: "אני לא נעלב ואני לא מתרשם. מי שגדל במקומות שאני גדלתי ועשה את הדרך שאני עשיתי לא מתרגש מזה. אבל השתיקה של הימין מול הסגנון הזה מביכה".