למעלה מ-500 איש הפגינו אמש בתל אביב כנגד השחיתות השלטונית, על רקע חקירותיו של ראש הממשלה נתניהו וההמלצות להעמידו לדין בעבירות שוחד. בין הנואמים היה ראש השב"כ לשעבר, כרמי גילון, שתקף בחריפות את נתניהו כשכינה אותו 'אגו מנייאק'. היום (ראשון|) סיפר ב-103FM: "זו לא הפעם הראשונה שאני יוצא להפגין כנגד השחיתות השלטונית. ראש הממשלה נתניהו אינו כשיר עוד לקבל החלטות גורליות במצבו הנוכחי כשארבעה תיקים מונחים על צווארו". 

לדבריו, "כבר יצא לי לראות ראשי ממשלה לשעבר מקבלים החלטות ושולחים חיילים למותם בקרב והבנתי עד כמה ההחלטה שלהם יכולה להיות כבדה. אמנם יש קבינט, רמטכ"ל, ראשי שב"כ ומוסד אך כולם מתגמדים ליד ראש הממשלה כשהוא מקבל את ההחלטה. החלטה שכזו צריכה להיות בריכוז מוחלט וכיום אני לא חושב שהוא מסוגל לקבל החלטות נקיות בנושא".



כשנשאל האם נרקמת כעת מלחמה בניסיון לכסות על הבלגן בחייו של נתניהו השיב: "כבר היו דברים מעולם, כשאני מסתכל על הפוליטיקה כפי שהיא מתנהלת בישראל בתקופה האחרונה, אני רואה אנשים שהחליטו לוותר על היושרה שלהם ועל האחריות הציבורית שמונחת על כתפיהם למען הישרדות פוליטית. מדובר באדם שאנשיו הקרובים ביותר הופכים להיות עדי מדינה, ולכן אין ספק שדעתו מוסחת. אני מסכים לדברים שהוא עצמו אמר על אהוד אולמרט כשהיה ראש ממשלה. על ראשי המפלגות לבחור באדם אחר שינהיג אותם מתוך הקואליציה".
עריכה: איתמר זיגלמן