יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, דיבר הבוקר (שלישי) בגל"צ על פרשת המסרונים בין השופטת פוזננסקי-כץ לבין החוקר מהרשות לניירות ערך בתיק בזק. "ביממה האחרונה השתנה מעט הנרטיב, שומעים שההתכתבות בין השופטת לחוקר עסקה במחלוקת עם המשטרה. הדבר גורע במשהו מחומרת המעשה, זו לא חקירה פלילית. הסיפור הוא חקירות ראש הממשלה, מנסים להסית את תשומת הלב הציבורית", אמר.
 
"חד משמעית אמרתי שאסור שזו תהיה ההתנהלות, זה פוגע בדבר הכי בסיסי - אמון הנאשמים בבית המשפט. אני חושב שראש ממשלה שלמולו המלצות על תיקי שוחד לא יכול להמשיך בתפקידו, כפי שאמר על אולמרט בעבר. רה"מ תוקף את המערכת שלו, פשוט תוקף את המערכת משפט והמשטרה ולא יכול להיות בתפקיד. שימונה ממלא מקום או שנלך לבחירות", התייחס לחקירות נתניהו.
 
על חילופי הדברים שפורסמו אתמול בין השר אריה דרעי לשר ישראל כ"ץ אמר: "המאזינים צריכים להבין שהבדיחה על חשבוננו. הם צוחקים עלינו כי שניהם יודעים שרה"מ לא יכול להמשיך בתפקידו. אין להם את האומץ להסתכל לראש הממשלה בעיניים ולהגיד לו 'אתה לא יכול להמשיך בתפקידך".

בתור מנכ"ל בזק לשעבר נשאל גבאי גם על תיק בזק ועל שאול אלוביץ'. "עבדתי עם אלוביץ' שש שנים, הפרשיה התרחשה שלוש שנים אחרי שעזבתי את התפקיד. בתקופתי לא ראיתי דברים כאלה ואני מקווה שיתברר אחרת. זה אדם בן 70 שעכשיו בתנאים לא פשוטים, לבי איתו ברמה הכי אישית שיש ואני סומך על המשטרה והפרקליטות שהם יודעים מה עושים ומאחל להם לצאת בסדר. לא נכנס לעניין סטלה הנדלר. מאז שסיימתי את תפקידי שם בחרתי לא להתעסק בזה", אמר.