על רקע הדיווחים על התפתחות משמעותית בחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו הצפויה בפרשת בזק (תיק 4,000), תקף הבוקר (רביעי) בחריפות חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) את המשטרה. בהקלטה שפורסמה בכאן ב' נשמע הח"כ, באומרו כי "המשטרה לוקחת חלק פעיל בתהליך ההפיכה של השמאל".



"חברים, המשטרה לוקחת חלק בתהליך שהשמאל והתקשורת התחילו", אמר הח"כ מהליכוד בפתח דבריו, והסביר: "השמאל והתקשורת הניעו מהלך. המשטרה כנראה, או בלהב 433, רוצה את חיבוק התקשורת ושיגידו 'הנה אנחנו הצדיקים הגדולים פוגעים ברה"מ בלי פחד'. זה מה שהם רוצים לשדר".



לטענתו, "התקשורת מחבקת אותם והכל מודלף כמו נהרות של אינפורמציה, היישר למהדורות החדשות. אנחנו מבינים שהתקשורת מנהלת את החקירה הזאת. היא בעצם נותנת את הרעיונות - והמשטרה מממשת תוך יום-יומיים".




"אני חושב שאנשים עוד לא קלטו - מה שקורה כאן זה ניסיון הפיכה", הכריז זוהר, שהזהיר: "רוצים לקחת לנו את השלטון. למה אנחנו לא אומרים להם את זה? צריך לעמוד תחת כל עץ רענן ולהגיד שיש כאן ניסיון להדיח את ראש הממשלה שלא בקלפי. וקשרו קשר - השמאל והתקשורת - והפילו בפח את המשטרה ואת המפכ"ל. צריך לומר את זה".

כזכור, הבוקר פורסם ב"מעריב" בידי המשטרה ראיה משמעותית נגד ראש הממשלה החשוד במתן הטבות מפליגות לידידו אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר "וואלה" שבבעלותו, ועתה מקווים החוקרים לעמת את נתניהו עם אותה ראיה בחקירתו הצפויה מחרתיים, לפני שייצא לארה"ב ולפני שחפץ ואלוביץ' ישוחררו ממעצרם.