יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, התייחס היום (ראשון) בראיון לגל"צ למשבר הגיוס המאיים על שלמות הקואליציה ואמר כי "כל הדיבור על גיוס חובה זה קשקוש. עדיף שיעשו חמש יחידות, שילכו לעבודה וישלמו מיסים - מאשר שיתגייסו בהמוניהם". על האפשרות של הליכה לבחירות אמר בנט כי "אנחנו לא פוחדים מבחירות אנחנו מכפילים את עצמנו אבל זה לא טוב למדינת ישראל זה עולה מיליארדים ועוצר את המדינה. כל מה שאנחנו עושים יקטע".

רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

"הרכבת מניעה אבל עוד אפשר לעצור זה תלוי בראש הממשלה אם הוא רוצה הוא פותר את זה בעשרים דקות", הוסיף בנט, "מכנסים את כל ראשי הסיעות ושואלים רוצים בחירות או לא רוצים בחירות אם לא רוצים בחירות אז עושים חוק גיוס מתוקן. פחות ממה שאיווט רוצה ופחות ממה שהחרדים רוצים ומתפשרים על זה".

עוד אמר בנט בנוגע להתנהלות בכל הנוגע לתיקי נתניהו כי "בהתנהלות בהחלט אני מאוד שמח על הגישה היותר ממלכתית גם שלי וגם של שקד". בנט גם התייחס לאמירתו בעבר כי יירש את נתניהו בבלפור ואמר ש"בוודאי שזה בתוקף אני מגבה את נתניהו ולא אצה לי הדרך. הוא מנהל את הדברים בכלל לא רע. ביום שהוא ירד מהבמה אני בהחלט מתכוון להיות ראש הממשלה הבא של ישראל. היום המפלגה נתפסת כהומופובית וקיצונית והפער בין הדימוי למציאות הוא גדול. האחריות עליי לתקן את הפער הזה".