במהדורת החדשות של 'כאן' פורסם הערב (ראשון) כי שרים בליכוד מאשימים את ראש הממשלה בכך שהוא אינו ממהר לפתור את משבר הגיוס מול החרדים בגלל החקירות בהן הוא נתון. במקביל פורסם ב"החדשות" כי בתום חקירתם של בני הזוג נתניהו ביום שישי האחרון, החוקרים הורו לראש הממשלה ורעייתו שלא לשוחח ביניהם על החקירה, כמו גם עם כל החשודים האחרים. במשטרה מודעים כמובן לקושי לאכוף את האיסור ולפקח עליו.



בצל החקירות בפרשות השונות, ועל רקע משבר חוק הגיוס, המריא לפנות בוקר ראש הממשלה לביקור מדיני בארצות הברית, שיימשך חמישה ימים. טרם המראתו הכריז נתניהו כי פניו לא לבחירות. בשיחה עם כתבים, עליה דווח בכאן ב', אמר נתניהו כי אין סיבה שמשבר הגיוס יוביל לבחירות מוקדמות. "לי יש רצון טוב ואני מקווה שגם לשותפים האחרים שלנו", הדגיש רה"מ, שטען גם כי הממשלה יכולה לכלות את ימיה עד נובמבר בשנה הבאה. 



"אדון עם הנשיא בראש ובראשונה באיראן, בייחוד לקראת ההחלטה בנושא תוכנית הגרעין", נכתב בהודעה שהפיץ נתניהו אמש. "נדון בתוקפנות האיראנית באזורנו בכלל, ובפרט ביחס לתוכנית הגרעין האיראנית. כן אדון עם הנשיא בקידום השלום. קידום הנושאים הללו חשוב לישראל, וחשוב לביטחון העולם כולו".