אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, הגיב הבוקר (שני) בגל"צ אצל רזי ברקאי ורינה מצליח להתפתחויות הדרמטיות בתיקי ראש הממשלה, עם הפיכתו של המקורב לבני הזוג נתניהו ניר חפץ לעד מדינה. "מה שאני רואה היום זה מה שאמרתי תמיד, זה לא נפתח רק על ידי. יהיו עוד עדי מדינה שיעידו נגד ראש הממשלה ואני פונה לאופוזיציה שיתעוררו", אמר נפתלי. 



לדבריו, משבר הגיוס שמאיים להביא את המדינה לבחירות הוא רק משחק: "כשעבדתי בבית ראש הממשלה ראיתי איך הם רואים בי אזרח פשוט שבשבילם הוא פשפש. הלכתי עם האמת שלי עד הסוף, ידעתי שיעשו לי מה שעשו לליליאן פרץ. גורמי האכיפה רוצים להשתיק את כל הפרשה. היועמ"ש לא יכול לא לעבוד, הוא חייב. אני בא מבפנים, ישבתי עם כולם וראיתי מה קורה. מה שקורה היום בתקשורת חצי מזה זה משחק. אני מכיר את הדברים האלה מקרוב. ברור שביבי יכול לסגור עם החרדים את חוק הגיוס. עובדים על האזרחים".
נפתלי הוסיף כי "ניר חפץ יודע המון והיה בקשר עם הגברת". אז רינה מצליח השיבה בבדיחות הדעת: "הוא עדיין מפחד ממנה וקורא לה הגברת". נפתלי השיב: "עוד מעט יגידו שגם ניר חפץ הוא עבריין. כל מי שיוצא מולם הם משחירים אותו. מי שיודע הרבה הוא רון דרמר. הם אוהבים את מי שיודע אנגלית".