על רקע חשיפת פרטים מעדותו של ניר חפץ, יועץ התקשורת המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הבוקר (שלישי) רוני רימון, היועץ האסטרטגי של רה"מ בבחירות 2009, בתכניתה של ענת דוידובב-103FM, כי "ארי הרו ושלמה פילבר הם האחרונים שחשבתי שיהפכו להיות עדי מדינה כנגד ראש ממשלה". מלבד זאת, הוא טען כי "התערבותה של שרה נתניהו היא תופעה טבעית".



"באותה תקופה שרה נתניהו הייתה אומרת את דעתה על הדברים ומבחינתי זה היה בסדר גמור ואף טבעי", סיפר רימון. "ראינו כיצד במשפחת קלינטון עבדה יחד במירוץ לנשיאות כשהאחד היה מועמד השני היה מייעץ. מעולם לא ראיתי בזה בעיה".



לדבריו, "אני נוטה להסכים שבנושאים שנוגעים לביטחון המדינה ראש הממשלה צריך להרחיק את בני משפחתו. אם אכן המשפחה התערבה בנושאים ביטחוניים זה לא תקין ויש לבצע הפרדה בין נושאים אזרחיים לביטחוניים. במשרד שלי ישנה הקדשה מנתניהו שכתב לי 'תודה על נכונתך לומר את הדברים'. אני מעולם לא ניסיתי לרצות לקוח כזה או אחר אלא תמיד אמרתי את מה שאני מאמין והתווכחתי על עמדתי".



 


"אני מכיר את ארי הרו ושלמה פילבר והם היו האחרונים שחשבתי שיהפכו להיות עדי מדינה כנגד ראש ממשלה", קבע היועץ. "זה הדהים אותי לשמוע זאת. ניר חפץ נשאר ימים רבים במעצר מחשש שהוא יתאם גרסאות עם ראש הממשלה שעתיד היה להיחקר. הוא ציפה שראש הממשלה יקדים את לוח הזמנים שלו למעצר שלו ובכך יחסוך לו סבל. האנשים שהיו בבית חוששים לעורם וגורלם ותוהים האם ילכו לכלא עבור ראש הממשלה או יפתחו את הדברים שהם יודעים וישוחררו".

"באופן אישי", הוסיף, "אני חושב שכאשר אתה נמצא קרוב לאדם שפותח בפניך את סודותיו ואת העבירות שביצע, אתה הופך להיות חלק מהן. ברגע שאתה מתהפך על אדם שסמך עליך עלולים לקרות דברים קיצוניים. לא יהיה ניתן עוד לסמוך על אף אחד. אני חושב שאחת מחולשותיו של ראש הממשלה היא חוסר היכולת שלו לתחזק קשרים וכוורת קבועה כפי שהיה ניהל אריאל שרון לדוגמה. גם אחרי אנשים פרנואידים רודפים בסוף".