האם ראש הממשלה גמר אומר בדעתו להוביל את המדינה לבחירות על רקע משבר הגיוס המחריף והחקירות בעניינו? רמז מעניין לכך שהתשובה לכך חיובית, נתן היום (רביעי) היועץ האסטרטגי ליאור חורב, שצייץ:"נתן אשל מראיין מועמדים לקמפיין, עדיין מאמינים שרה"מ רוצה ביציבות הממשלה?". חורב, אגב, עמד בעצמו במרכזה של סערה גדולה לאחר שהתברר כי הוא מייעץ למשטרת ישראל, מה שגרר התקפה חריפה בנושא מראש הממשלה נתניהו. 

הסערה בעקבות העסקתו של חורב הגיעה על רקע חוות הדעת של היועץ המשפטי ומבקר המשרד לביטחון פנים כי לחורב, יועץ המפכ"ל, הפר חוזה כשצייץ נגד שרים וחברי כנסת ובכך הפר התחייבות עליה חתם בעת שהחל לעבוד עם המפכ"ל. בעקבות כך קיימה ועדת הפנים של הכנסת בראשות ח"כ דוד אמסלם (ליכוד) דיון בנושא "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביושב ראש הוועדה וחברי הכנסת". בסיום הדיון, ביקש אמסלם מהמשנה ליועמ"ש לתת חוות דעת בנושא העסקתו של חורב בתוך חודש.
 
"חורב צייץ שנשארו כרטיסים למופע של דודי דו. ושדרושים מועמדים להשתלת אונה. עוד הוסיף, כי הזוכה היומית בפרס הקוקוריקו על שם לוקו זאת נאוה בוקר", סיפר אמסלם על הציוצים של היועץ למפכ"ל. "אני נעלבתי בשמנו. במישור של חברי הכנסת. ראיתי שהוא כותב עלינו. הוא מקבל 800 אלף שקל ממשלם המיסים. אני חושש שמישהו כאן חרג מכללי המשחק", הוסיף, "אם לא נעצור את זה, זה יגלוש למערכות אחרות. זה חמור מאוד שמישהו עושה את זה בכספי מדינה, לכן החלטתי לקיים את הדיון כי אני רואה שהכלבים נובחים והשיירה עוברת".

בעקבות הביקורות, חורב הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. מדוברות המשטרה נמסר אז כי "מר ליאור חורב המשמש כיועץ אסטרטגי למשטרה, לראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת, וביקש להסיר עצמו מרשימת היועצים מטעמה של  חברת ״גולדפינגר תקשורת״ המעניקה שירותים למשטרת ישראל".