ח"כ אורלי לוי אבקסיס, שהכריזה אתמול רשמית על הקמת מפלגה בראשותה שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, הגישה היום (רביעי) למרשם האוכלוסין את רשימת 100 מייסדי המפלגה ובהן לילך שם טוב, ששלושת ילדיה נרצחו בקיץ 2011 בידי בעלה לשעבר איתי בן דרור. בפוסט שהעלתה בפייסבוק כתבה שם טוב: "גאה להיות חלק ממייסדי המפלגה שלך, אורלי יקירתי".

עוד כתבה: "אחרי רצח הילדים שלי: עומר, רוני ואור, הייתי מחוברת לכל כתבה שנכתבה בעניין, לכל שיח שעלה ולכל תכנית עם זיקה למקרה. ידעתי בעל פה את החומרים, את שמות הכתבים ולמעשה את כל הפרסומים. כששמעתי את ח"כ אורלי לוי מדברת על המקרה שלי באחת הישיבות בכנסת, הרגשתי שהיא מדברת מגרוני. הרגשתי את הכאב, ההלם והחרדה. כולם דיברו אבל היה באישה הזו משהו אחר. היא זעקה את הכאב שלה / שלי במילים מדויקות שגרמו לי לתדהמה כל כך גדולה ששמעתי את ההקלטה שוב.. ושוב.. ושוב. נוצר בינינו קשר, קשר מיוחד ועמוק. גם אם יש תקופות שאנחנו לא מתקשרות אנחנו בלב האחת של השנייה".

קשר מיוחד ועמוק". לוי אבקסיס. צילום: פלאש 90
קשר מיוחד ועמוק". לוי אבקסיס. צילום: פלאש 90
מאז האסון שפקד אותה לילך שקמה את חייה ונולדה לה בת. על כך הוסיפה וכתבה: "היא תמיד תומכת, אורלי הגיעה לבריתה של שי לי וגם להקרנת הבכורה של הסרט:'לילך החיים שאחרי'. השיחות שלנו נמשכות עד שהן צריכות להסתיים, אף פעם לא הרגשתי שהיא מנסה להתעלם או לסיים שיחה רק כדי לסמן "וי". אורלי אישה כנה, אמיתית, ישרה ואיכותית והכבוד כולו שלי, להיות חלק ממייסדי המפלגה. אני בטוחה שנצליח לשנות מה שהרבה אחרים ניסו לטרפד".

"יש לי סבלנות, לא תראו אותי הולכת ברגל מדן ועד אילת כאות מחאה, לא תראו אותי שובתת רעב ומקימה אוהלים בפתח בית ראש הממשלה. אתם כן תראו אותי על במות, מרצה את משנתי ועכשיו זו ההזדמנות שקיבלתי מבלי שביקשתי, לשנות את מה שהיה מזמן צריך לשנות. יש לי סבלנות, ובזכות כך אנצח", הוסיפה.