ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו לשרשרת עדי המדינה שגויסה נגדו בפרשות בהם מעורב וכתב: "כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום". 



נתניהו, שנמצא בביקור מדיני משמעותי בוושינגטון במהלכו נפגש בין היתר עם הנשיא טראמפ, הוסיף: "אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל". 

נתניהו מגיב ל"תעשיית עדי המדינה"


 



ראש הממשלה טען כי מפעילים לחץ אדיר על עדים כדי שישקרו בנוגע אליו: "אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה. לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו". 

נתניהו הוסיף: "אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול. אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה".