ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (חמישי) פוסט לכבוד יום האשה הבינלאומי, בו שיבח את רעייתו שרה, וחזר ותקף את התקשורת שלטענתו מכפישה אותה ברשעות. "ביום זה, לפני הכל, אני מחבק את האישה שבחיי - את רעייתי האהובה שרה", כתב ראש הממשלה. "היא מקדישה את כל חייה למשפחתנו, היא משענת חיינו. מעבר לכך, היא גם נותנת מעצמה למען משפחות שכולות, ילדים חולי סרטן, קשישים וניצולי שואה, נשים מוכות וחיילים בודדים. היא עושה זאת במקביל לעבודתה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי". 



נתניהו הוסיף: "לצערי על כל פעילותה היא מקבלת בתמורה מהתקשורת אין סוף הכפשות מרושעות והזויות. אבל רבים רבים מכם יודעים את האמת ומעניקים לה אהבה, הערכה ותמיכה נפלאה. תודה לך רעייתי היקרה האהובה, ותודה לכם אזרחי ישראל". 

שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


רה"מ פנה לנשות ישראל ואמר כי יש לשאוף ולפעול למען שוויון מלא עבורן: "ביום האישה הבינלאומי, אני רוצה להודות לכן - נשות ישראל. לפורצות הדרך, למנפצות תקרות הזכוכית, לכולכן - על כל מה שאתן עושות בתחומים השונים של חייכן. על כל מה שאתן עושות למשפחותיכן ועל התרומה העצומה שלכם לחברה ולמדינה שלנו. אף שמלאכה רבה עוד לפנינו, עשינו כברת דרך למימוש שוויון זכויות והזדמנויות מלא לנשים. אני בטוח שעוד נשלים את המלאכה".