תומך מפתיע: מני נפתלי, עד המדינה נגד שרה נתניהו בפרשת מעונות רה"מ ואחד ממובילי המחאה נגד השחיתות השלטונית, הביע הלילה (ראשון) את תמיכתו בשר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, שהצהיר על הקמת פרויקט מימון המונים לצורך הקמת מפלגה חדשה אתמול. 



בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב נפתלי כי "מנהיג שפועל לביעור השחיתות יקבל את תמיכתי. ימין, שמאל, מרכז, איש שלטון החוק וטוהר המידות. גם אני תרמתי לקמפיין, בוגי ראוי , בהצלחה!".


לאחר פרסום הפוסט הוא אישר ל"מעריב" כי תרם כסף לקמפיין הבחירות של יעלון: "עבדתי עם בוגי. הוא בן אדם מדהים. הייתי מאבטח שלו. אני חושב שהוא ראוי. הוא מנהיג נגד השחיתות הציבורית. כן אני תומך בו ואתמוך בו".
בתוך כך, בראיון שהעניק הבוקר יעלון לכאן ב', אמר שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר כי הוא "בשום פנים ואופן לא יישב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו באותה קואליציה". הוא הסביר כי "המדינה משועבדת להישרדותו הפוליטית של איש שהעדיף בצע כסף על פני טובת המדינה".

בפוסט שפרסם אמש בפייסבוק כתב יעלון: ״אין לי חברים אוליגרכים! אין לי ערוץ משלי! אין לי עיתון משלי! יש לי אתכם. אני צריך אתכם עכשיו לצידי בהערכות להקמת המפלגה אותה אציג בקרוב - בדרך לראשות הממשלה".

 

לדבריו, "סמכתם עלי שנים ארוכות בחזית, תמיד בראש הכח, גם תחת אש, תסמכו עלי גם כעת כשהמדינה זקוקה למנהיגות אחרת, מנהיגות שתחזיר אותה למסילה! אני אוביל רשימה של אנשים, נשים וגברים עתירי ניסיון וקבלות של עשייה בכל תחומי חיינו. תהא זו רשימה מכובדת ומכבדת שתוכלו להזדהות עמה ולתמוך בה. רשימה של אנשים ישרים, נקיי כפיים, אחראיים ומנוסים שמה שמייחד אותם לפני הכל זו המחוייבות לטובת המדינה ואזרחיה!".

"אני מבקש את תמיכתכם במבצע הגיוס", המשיך, "ראו בכך השקעה בעתידכם, בעתיד ילדיכם ונכדיכם! לא אוכל לעשות זאת לבד, רק יחד נעשה ונצליח! הגיע הזמן למנהיגות אחרת. תודה!".