ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעקבות טענות שהעלה כלפיו באוטוביוגרפיה שקטעים ממנה פורסמו ב"ידיעות אחרונות". ברק כינה את מנהיג מפלגת קדימה לשעבר "שקרן מועד עם תעודות" ו"נוכל מוכר".
אולמרט כתב בספרו כי מזכירתו "נאלצה לחסום בגופה" את ברק, אז יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון בממשלתו, שרצה "לפרוץ לחדרו" על מנת להודיע לו כי בכוונתו לקרוא לו להתפטר. אולמרט טען כי אמר לברק בתגובה: "מבחינתי אתה יכול ללכת לכל הרוחות". כזכור, החלטתו של ברק, שבאה בעקבות המלצות המשטרה להגיש כתב אישום נגד אולמרט על קבלת שוחד, הובילה לנפילת ממשלתו.
ראש הממשלה לשעבר הוסיף כי לקראת בחירות 2006, ברק ביקש ממנו להצטרף למפלגת קדימה. "הוא פנה, ממש התחנן שאצרף אותו לרשימה, אפילו במקום ה-20. היה ברור שהוא מחפש בסיס חדש שממנו ינסה להמריא. שקלתי את פנייתו, אך התברר לי כי צירופו יפגע בתנועה החדשה בשל דעת הקהל, שלא שכחה לברק את כישלונו המדהים כראש ממשלה", כתב אולמרט.

ברק הגיב לטענות אולמרט בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. "אולמרט הוא שקרן מועד עם תעודות מבית משפט. אני גאה בדרישתי ממנו להתפטר - גרסתו לאירוע שקרית ומופרכת", כתב ברק. "טענתו כי ביקשתי לאחד את העבודה עם קדימה שקרית בדיוק כמו טענתו שמעולם לא ביקש את עזרת שולה זקן. אבל מה עובר על ׳ידיעות׳? במה לנוכל מוכר בלי אפילו לבקש תגובה? עיתונות חדשה". 

אהוד אולמרט בדיון בבית המשפט. צילום: רויטרס
אהוד אולמרט בדיון בבית המשפט. צילום: רויטרס