"יש חוק אחד. היועמ"ש מחליט ואם היועמ"ש יחליט להגיש כתב אישום ראש הממשלה לא יוכל להמשיך לכהן תחת כתב אישום", כך אמר שר האוצר משה כחלון, בראיון לאולפן שישי שחלק ממנו פורסם הערב (חמישי) במהדורת "החדשות". בכך חזר על הקו האדום מבחינתו בכל הנוגע לחקירות ראש הממשלה.  
"בליכוד יכולים לומר מה שהם רוצים", המשיך ואמר כחלון, "אם מתחיל משפט נגד ראש הממשלה הוא לא יוכל להמשיך לכהן הוא אפילו לא צריך אותי בשביל זה הוא פשוט יקום וילך". ביקורת רבה הופנתה כלפי יו"ר מפלגת 'כולנו', על ידי מתנגדי נתניהו שראו בו כמי שמאפשר לראש הממשלה להמשיך ולכהן למרות ריבוי החקירות נגדו. 

בימים האחרונים רשם שר האוצר כמה הישגים כלכליים. היום פורסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי מחיר הדירות המשיכו לרדת זה החודש הרביעי ברציפות, הפעם בשיעור של אחוז אחד. כחלון צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו כי מדובר ב"‏חודש רביעי ברציפות של ירידה במחירי הדירות - שיא של 12 שנים. המשימה טרם הושלמה, ממשיכים בכל הכח!"

אמש העביר את תקציב המדינה לשנת 2019 שעמד במוקד סערת משבר חוק הגיוס, לאחר שהמפלגות החרדיות איימו שלא יצביעו בעדו כל עוד לא יוסדר הנושא, בעוד כחלון איים כי או שהתקציב יעבור או שבליל הסדר למדינת ישראל לא יהיה שר אוצר. בתום מרתון דיונים הפכפך ולאחר שהיה נראה כי ישראל בדרכה לפירוק הקואליציה והליכה לבחירות מוקדמות הושג לבסוף הסכם שאפשר את העברת התקציב.