אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, צפויים חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (היאל"כ) בשיתוף עם נציגי הרשות לניירות ערך (ני"ע), לחקור את ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר בראשית השבוע, כך נודע היום (חמישי) למעריב. החקירה צפויה להתקיים לאחר שחוקרי היאל"כ תיאמו מול נתניהו ואנשי לשכתו את הגעתם למעונו בירושלים, שם צפוייה להתנהל החקירה.



צוות החוקרים, בראשות תת ניצב כורש ברנור, צפוי להמשיך בחקירתו של נתניהו בתיק 4000, הנקרא גם פרשת בזק, ולעמתו עם תמלילי הקלטת שמסר עד המדינה השני בפרשה, ניר חפץ, ועם חלק מעדויותיו שנתן ליאל"כ לאחר שחתם על הסכם עד המדינה. בנוסף לכך מסתמן כי רעייתו של נתניהו, שרה, תגיע במקביל להגעת החוקרים למשרדי היאל"כ ביחידת להב 433, ושם תיחקר גם היא במסגרת התיק. 



לדעת גורמים ברשויות החקירה, זאת לא תהיה החקירה האחרונה של השניים, אולם אותם גורמים ציינו כי לדעתם, "חשוב לקיים אותה סמוך לסיום עדותו של חפץ ועם שחרורם של חפץ ושאול אלוביץ', וזאת כדי למנוע אפשרות לשיבוש חקירה ומהלכים אחרים". בנוסף לכך ציינו הגורמים כי "לא מן הנמנע שיידרש תיאום למועד חקירות נוסף, אך זה יהיה לאחר שתתקיים חקירה נוספת של אלוביץ', בה הוא יעומת מול גרסאות נתניהו וחפץ".