אחד השמות שעלו פעמים רבות בראיון עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שישודר הלילה (שבת) ב"קשת 12", הוא שמו של אהוד ברק. ראש הממשלה לשעבר התייחס לראיון בשיחה עם התכנית המטה המרכזי בערוץ עשר: "כל מי שקורא את הספר מבין שמדובר בשקרן מועד עם תעודות מבית משפט, שממציא תירוצים כדי לגלגל האשמות כלפי אנשים אחרים. זה כל כך מגוכח". ברק הוסיף כי "אם האדם הזה מספר שהוא לא ניסה להשפיע על שולה זקן לסייע לו במשפט, אז ממידת האמת של הדבר הזה אפשר להבין על הכל".
שר הביטחון לשעבר אמר כי "אילו אולמרט היה מביע חרטה, זה היה אולי ראוי לרחמים. אני לא פסיכולוג". לדבריו, הוא גאה בכך שכאשר הגיע הרגע, הוא קם ואמר שאולמרט לא יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה. "הוא לא מינה אותי לשר ביטחון, אני נבחרתי לראש המפלגה הגדולה ביותר", הסביר, "הוא לא מינה אותי, זה בזבוז זמן של צופים". ברק הסביר כי "הבן אדם הזה הוא עבריין מורשע אני לא מבין למה הוא מקבל זמן מסך".

לטענתו, אהוד אולמרט מעולם לא היה באמת ראש ממשלה - הוא נקלע לתפקיד במקרה ושיחק את התפקיד טוב. "מעולם הוא לא הבין את התפקיד", הסביר, "מדובר בדברי הבל, הכל שטויות, הוא ממציא לעצמו". ראש הממשלה לשעבר סיכם: "אני מאמין יותר לשופט רוזן מאשר לאולמרט. גם קווין ספיייסי שיחק תפקיד".