נועם שליט תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, על רקע הראיון שהעניק לגיל ריבה בערוץ 12, בו טען כי בנו, גלעד שליט, שגה בהתנהלותו במהלך אירוע חטיפתו, ואף ציין כי אהוד ברק, שר הביטחון לשעבר בממשלת אולמרט, מנע עסקת חילופי שבויים טובה יותר.  



לדברי שליט, "זו לא הפעם הראשונה וכנראה לא האחרונה שבה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מנסה לטעון שהייתה לו עסקה טובה ביותר בימים האחרונים של כהונתו, אבל הוא לא נכנע לדרישות החוטפים".



"לצערי", הוסיף, "הוא שוכח להזכיר שבמהלך שלוש שנות כהונתו, הוא והמערכת שתחתיו נכשלו בהפעלת לחץ כלשהו על חבורה של כמה עשרות אנשי חמאס שהחזיקו חייל ישראלי שבוי, כמה מאות מטרים מגבול ישראל, אגב, כפי שהודה ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין עם פרישתו מהשירות".




"בנוסף", המשיך, "בוחר רה"מ לשעבר אולמרט בוחר לבוא חשבון ולחזור לתת טיעונים נגד חייל לוחם שצוותו הופתע והותקף על ידי חמאס ממנהרת טרור התקפית חודרת, שהייתה הראשונה בעוטף, כתוצאה משרשרת מחדלים בלתי מוסברים של המערכת".

כשנשאל אם משפחת שליט נפגעה מדבריו של אולמרט, אמר: "אנחנו אף פעם לא אמרנו גיבור או לא גיבור.. אבל בוא נסתכל על האירוע. איך היה אולמרט פועל במקומו כאשר הטנק שלו מותקף ממנהרה מאחור? אני לא רוצה להיכנס לרכילויות.. הוא רק אומר שהיה לו עסקה טובה יותר, אבל זה לא נכון כי הרי העסקה שבוצעה בסוף הייתה אחרי שחמאס ירד מכמה מדרישותיו הבסיסיות. הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, הטענות מופרכות".

בתוך כך, הוא טען כי לא ידוע לו אם בנו גלעד שמע את הדברים שאמר רה"מ לשעבר בראיון בערוץ 12: "אני לא יודע, לא שאלתי אותו על זה, אבל הוא בטח שומע פה ושם מכל מיני פרומואים במשך השבוע".