מקורבים לשחקנים המופיעים בסרטון הסקס, בהם כדורגלן בית"ר ירושלים אנתוני וארן, יצאו היום (רביעי) במתקפה נגד חברת הכנסת (ח"כ) מרב מיכאלי (המחנה הציוני), שלטענתם הכפישה את הספורטאים בטרם ידעה את הפרטים.



"ח"כ מיכאלי, בחוסר אחריות מקומם ובניסיון לקושש קולות, לא בחלה בהכפשה מיותרת של צעירים תוך שהיא מייחסת להם ביצוע עבירה פלילית, כשבפועל 'הקורבן' לשיטתה, טוענת שהדברים נעשו בהסכמתה והצילום היה בידיעתה".



"אם כן", תהו מקורבי השחקנים, "על איזו עבירה מדברת חברת הכנסת? מעבר לעובדה שהמעורבים מצרים על קיומו של האירוע, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר באירוע שתועד לפני כארבע שנים כשהיו צעירים עוד יותר. חבל שח"כ מיכאלי לא המתינה לממצאי הבדיקה שהפכה לחקירה לפני שפגעה במעורבים ובבני משפחותיהם והטילה בהם דופי ללא כל סיבה".



ח"כ מיכאלי השיבה לטענות ואמרה כי "הדברים כפי שנראו מעוררי דאגה, בלשון המעטה. חובתי כחברת כנסת לוודא שהמשטרה חוקרת וזה מה שעשיתי".



בתוך כך, גם ברשת לא נותרו אדישים למהלך של הח"כית, ותקפו אותה בטוויטר. במסגרת זו כתב אחד הגולשים: "אשמח אם אנתוני וארן יתבע את מרב מיכאלי. מגיע לה בגדול. לקרוא לבן אדם 'אנס' סתם בלי ביסוס זו בושה".



חבר הכנסת לשעבר ינון מגל הצטרף אף הוא לביקורת נגדה, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מישהו מכל הצדקנים והצדקניות יתנצל עכשיו בפני אנתוני וארן? בפני בית"ר ירושלים? ואני מזכיר שחברת כנסת הגישה פה תלונה על אונס כן? אין גבול לטרלול".



הציוץ של ינון מגל. צילום מסך טוויטר
הציוץ של ינון מגל. צילום מסך טוויטר



הבוקר וארן הוזמן לתשאול ביחידת ההונאה של מחוז מרכז ומוקדם יותר עוכב לחקירה אחד הצעירים המעורבים בסרטון, שנחקר באזהרה בחשד שביצע עבירות מין בצעירה, צילם את המעשים והפיץ את הסרטון המדובר.



לפי הסעיף בחוק המתייחס לעבירה של צילום והפצה של הסרטון, נקבע שעל מנת שתתקיים עבירה צריך לזהות את הקורבן. בפועל לא ניתן לזהות את הבחורה איתה מתקיים האקט ועל פי עורכי דין מהתחום פלילי, לא מתקיימת עילה לעבירה.



המשטרה החלה לחקור את התקרית בעקבות תלונה של חברת הכנסת מיכאלי, כאמור, על אונס. שלשום אף העבירו מספר חברות כנסת מכתב לבית"ר ירושלים בדרישה להשעות את וארן עד סיום החקירה.