הרמטכ"ל לשעבר שאול מופז אמר הבוקר (ראשון) בוועידת "ישראל, סיפור הצלחה" של ידיעות אחרונות" כי ג'ון בולטון, שמונה לאחרונה ליועצו הבכיר לביטחון לאומי של הנשיא דונלד טראמפ, נישא לשכנע אותו בעבר לתקוף באיראן: "אני מכיר את ג'ון בולטון, שהיה שגריר ארה"ב באו"ם, הוא ניסה לשכנע אותי שישראל צריכה לתקוף באיראן. אני לא חושב שזה מעשה חכם, לא מצדם של האמריקנים היום ולא של אף אחד עד אשר האיום הזה יהיה ממשי", אמר מופז.



מופז הוסיף כי "איראן גרעינית היא איום קיומי על ישראל לכן ישראל לא תרשה לעולם שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני. ישראל עשתה זאת במשך שנים ארוכות ותמשיך לעשות על מנת שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני. נקודה. אי אפשר לקיים ביטחון ולהבטיח עתיד לילדי ישראל אם לאיראן יהיה נשק גרעיני".

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון אמר: "המדיניות שלנו כאבן יסוד צריכה להיות שבשום פנים ואופן למישהו מאויבינו לא יהיה נשק גרעיני. מקווה שנמשיך בכך. כל עוד זה בלי להפעיל כח טוב שכך. אם אין ברירה צריך להפעיל גם כח".

גם שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לאיום האיראני והדגיש: "מדינת ישראל נחושה למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני. זה לא רק ססמה ולא רק מילים. אנו אומרים שני דברים. לא תהיה נוכחות איראנית צבאית בסוריה ולא תהיה איראן גרעינית. אנו לא רק אומרים אלא מתכוונים למה שאנו אומרים".