עיתונאי "החדשות" עמית סגל, שחשף אמש את דבר העסקתו של היועץ משה קלוקהפט אצל יו"ר מרצ תמר זנדברג, סיפר כיצד התקבלו הפרסומים בציבור מצביעיה: "בדרך כלל אני יודע לזהות סערות אך לא עלתה בדעתי עוצמת המהומה. עשינו כתבה של 12 דקות עם משה קלוגהפט כאשר ב-40 השניות האחרונות של הכתבה הוא התייחס לעובדה שהוא מייעץ לחברת הכנסת תמר זנדברג במהלך הקמפיין לפריימריז. נסעתי לצפון לסוף שבוע משפחתי ולפתע הטלפון שלי החל לצלצל ללא הפסקה. אז הבנתי את גודל הסערה. אני קצת כועס על עצמי שלא זיהיתי את המשבר. נרדמתי בשמירה".

"משה הוא רק יועץ האסטרטגי", הוסיף סגל, "פעם מגישי החדשות בטלוויזיה היו מרוויחים כספים גדולים והיום זה לא כך כי באיזשהו שלב הסתבר שהפרסום בתקשורת אינו שווה את הכסף שמושקע בו. גם השכר של היועצים ירד ולא ייקרה שום דבר. קלוגהפט הוא סמל שהפך את השמאלנים לבוגדים ולכן אני חושד שהאירוע מבחינה סמלית הוא חשוב מאד. לב העניין הוא הכעס של העיתונאים כנגד ח"כ תמר זנדברג שבגדה ושיקרה את הבוחרים שלה. לכולנו ברור היום שהוא היה יועץ הסתרים שלה. אפילו מנהל הקמפיינים שלה לא ידע זאת והוא נפגע קשות". 



בנוסף לכך הסביר עמית סגל: "אנחנו יודעים שקלוגהרפט אינו יועץ זול ומשמעות הייעוץ שלו היא תרומה אסורה על פי חוק. אם אני הייתי מגלה ששאלתי פוליטיקאי שאלה והוא השיב לי בשקר הייתי רותח עליו מזעם. עיתונאי צריך לדעת לבלוע את הצפרדע אך האירוע הזה הוא משמעותי מאוד כי מדובר במכה מאוד קשה. אני לא חושב שהיא תתפטר אך השריטה שצוירה לה בדף הנייר החלק שלה היא קשה וכואבת".
עריכה: איתמר זיגלמן.