ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר הגיעו הבוקר (שני) לחקירה בלהב 433 בתיק 4,000 (פרשת בזק-וואלה). בהקשר זה סיפר אמיר זוהר, פרשן 'מעריב', לנסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM כי גם בנקודה זו רב הנסתר על הגלוי. 



"אני ועמיתיי מרגישים שבחקירה הזו אנחנו לא יודעים באמת את הפרטים שעדי המדינה מסרו, ולכן כולם מסתובבים סביב אותו 'לופ'", שיתף זוהר בפתח השיחה.



לדבריו, העובדה שהחקירה מתנהלת במקביל בכמה מוקדים תוך שימוש בכוח חקירה מתוגבר, מעידה על "אי־אמון מוחלט שיש לחוקרים בכל החשודים", ואף "על החשש מזה שכל החשודים והנחקרים בנויים לשיבוש, וזה עצוב מאוד בהתחשב בכך שמדובר בראש הממשלה ורעייתו. אם החוקרים לא מאמינים למילה שיוצאת מפיו של ראש הממשלה - זה אומר דרשני".



 


הוא הסביר כי "עד עתה חיפשו את המתת האמיתי. גם החוקרים לא מאמינים שהמתת היה באמת כמה אייטמים רכילותיים שחפץ העביר ל'וואלה' או כותרות וכיתובים ששינה. החוקרים לא מצאו את האקדח המעשן. הם לא מצאו את המתת מהבחינה החומרית, קרי כסף מקבוצת אלוביץ' לנתניהו, שאותו הם חיפשו".

לדברי המגישים, גם סיקור תקשורתי חיובי הוא שווה כסף, ולא מעט. "לא הייתי מזלזל בדף הבית הנצפה בישראל", אמר ספי עובדיה, ועל כך השיב זוהר: "נכון, היה ניסיון להשפיע על וואלה, אבל בשביל זה לתת מיליארד שקלים?".

"ניר חפץ היה שלוח המשפחה", המשיך פרשן מעריב. "אחרי שראינו את סיפור הצעקות של שרה נתניהו על אייטם הרכילות, זה לא מן הנמנע שגם היא וגם יאיר שוחחו עם ניר בנושא".

"אני לא שופך מים קרים על הפרשה", הוסיף, "אבל לפי שעה אנחנו לא יודעים על מתת משמעותי. אני רואה בזה מתת עלוב, לא יותר מאשר חיזוק של חקירת 'ידיעות אחרונות', אבל יכול להיות שהחוקרים יודעים משהו אחר. פתחנו ואמרנו שאנחנו לא יודעים הרבה".

עריכה מטעם 103FM: יניב מורוזובסקי