ראש הממשלה בנימין נתניהו סובל מחום גבוה ושיעולים ועל פי הוראתו של ד"ר ברקוביץ' נסע הערב (שלישי) לבצע מספר בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם. רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', העריך כי ראש הממשלה לא השלים את תקופת המנוחה הדרושה להחלמה, עוד ממחלתו לפני כשבועיים, ועל כן הסימפטומים החמירו. לאחר סדרת בדיקות שהעידו על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות, שוחרר נתניהו לביתו. 

נתניהו צייץ בטוויטר לאחר שחרורו: "תודה לכולכם על הדאגה! אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב".

שרי הקבינט כבר עודכנו הערב שישיבת הקבינט הביטחוני תתקיים מחר כמתוכנן, כאשר ככל הנראה מי שיחליף אותו בניהול הדיון יהיה שר הביטחון אביגדור ליברמן.

גורמים בסביבתו של נתניהו אמרו כי לאחר שהתלונן בשעות הבוקר כי הוא לא חש בטוב ביצעו בדיקת חום, שלא היה גבוה. ככל הנראה עם העלייה בחום הוחלט להעבירו להדסה לסדרת בדיקות על מנת לשלול תסמינים דלקתיים חריפים. 

כזכור, נתניהו לא חש בטוב כבר לפני כשבועיים וד"ר ברקוביץ' בדק אותו וקבע כי מדובר בדלקת גרון וחום. הוא הנחה את ראש הממשלה לנוח בביתו ולקבל טיפול תרופתי, אך כאמור נראה כי ראש הממשלה שב מוקדם מדי לפעילות מלאה.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בטוויטר "לראש ממשלתנו היקר בנימין נתניהו, מאחל לך החלמה מהירה. לי ולכל עם ישראל חשוב שתשב עם משפחתך היקרה לסדר פסח בריא ושלם, שתאכל הרבה חרוסת ואף טיפה מרור. בריאות". גם השרים לפיד, נתניהו ואריאל איחלו לראש הממשלה רפואה שלמה.

שר האוצר משה כחלון מסר "איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לראש הממשלה", בעוד שיו"ר המחנה הציוני אבי גבאי צייץ: ""מאחל לראש הממשלה שיישב לערוך סדר בביתו, עם משפחתו ובבריאות שלמה".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: "עודכנתי במצבו של רה”מ ושר הבריאות נתניהו ושמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות ושהוא מרגיש יותר טוב. כולי תקווה שבעזרת השם בשעות הקרובות יתאושש ויחזור לתפקוד מלא במהרה. מאחל לך, אדוני ראש הממשלה היקר, החלמה מהירה ורפואה שלימה. העיקר הבריאות".

 



ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שהתעמת פעמים רבות עם נתניהו בשנים האחרונות, הצטרך אף הוא למאחלים: "איחולי החלמה מהירה לרה״מ נתניהו. בעומס העצום שעומד בו ראש ממשלה זה רק אנושי ללקות לפעמים בחום גבוה. העיקר הבריאות. הביקורת בינתיים -בצד. הלוואי ונראה אותו חוזר לעבודה כבר מחר".