שרת התרבות והספורט מירי רגב רמזה היום (חמישי) בראיון ל"החדשות", כי היא רואה את עצמה כמועמדת לראשות הממשלה בעתיד. "אחרי עידן נתניהו אני חושבת שהגיע הזמן לראשת ממשלה אישה. לאחר 70 שנה, המדינה אוד בשלה לקבל מועמדת אשה", אמרה רגב. כאשר נשאלה השרה מדוע לא הכריזה כי בכוונתה להתמודד על ראשות הליכוד, כמו גדעון סער או ישראל כץ למשל, השיבה: "השוני ביני לביניהם זה שהם הכריזו שהם רואים עצמם מועמדים, אני לא מכריזה על זה כי יש לנו ראש ממשלה מצוין". 



תחליף אותו? רגב עם נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
תחליף אותו? רגב עם נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אמש הגישה רגב תלונה במשטרה בגין התחזות לעובד ציבור, לאחר שבמהלך הערב הוצפו בשמה הודעות כוזבות ושקריות ונשלחו לאלפי אזרחים, בדגש על חברי תנועת הליכוד. בהודעות נכתב כי השרה "הצליחה להגדיל את מספר המושבים" בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות, וכי אזרחים יכולים לקבל "עד שני כרטיסים" עבורו. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות התלונה, שהוגשה באמצעות קצין הביטחון של משרדה של רגב לתחנת מודיעין שפלה.


בהודעות נכתב בין היתר: "שרת התרבות מירי רגב הצליחה להגדיל את מספר המושבים בטקס הדלקת המשואות לרגל שנת ה-70. לאור ההצלחה ניתן לקבל עד 2 כרטיסים ע״ב כל הקודם זוכה". ההודעה הופצה תחת הכותרת: Regev, במטרה להטעות את הציבור שהתקשר בהמוניו לשלושה מעובדי לשכתה של השרה רגב, אשר שמם ומספרי הטלפונים הניידים שלהם פורסמו בהודעות שהופצו.
 
כזכור, ביום שלישי, סיכמו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שראש הממשלה ישתתף בטקס הדלקת המשואות לציון יום העצמאות ה-70 למדינה. לפי מתווה הפשרה, ראש הממשלה ידליק משואה בשם ממשלות ישראל לדורותיהן. במעמד הדלקת המשואה יישא ראש הממשלה דברים שיתייחסו למגילת העצמאות. כן סיכם ראש הממשלה עם השרה רגב שהיא תכנס לפני יום העצמאות את הוועדה לסמלים וטקסים שבראשותה, על מנת לקבל החלטה לפיה בכל עשור ישיא משואה ראש ממשלה מכהן.