מנכ"ל שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר הותקף אמש, לטענתו, בעת שרכב על אופניו על ידי אדם שהשליך לעברו חפץ, אשר פגע ברגלו, וביצה. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) מיהר הבוקר (שני) לגנות את האירוע, כשכתב: "יריב הוא אח אהוב, והאלימות שהופעלה נגדו היא פסולה". 



בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב אופנהיימר כי "אלימות היא אלימות. אני עדיין בהלם מההתקפה הפיזית שספגתי בעת שרכבתי על אופניים הערב. חפץ פגע ברגלי בחוזקה וביצה שנזרקה לעברי פגעה ברצפה. זאת לא דאחקה ולא בדיחה. זאת אלימות מכוערת".



ח"כ סמוטריץ', כאמור, לא נותר אדיש לתקרית, וכתב: "אלימות מכל סוג היא פסולה וחייבת להיות מחוץ לתחום. יריב כשמו הוא יריב פוליטי ואידיאולוגי אבל אח ואהוב והאלימות שהופעלה נגדו אתמול בערב היא חמורה ולא לגיטימית. נמשיך לחלוק ולהתווכח בכבוד ומתוך אחוות אחים לעם אחד מאוחד ומיוחד".



הפעיל החברתי, עורך הדין אלדד יניב, הוסיף: "בחמישה באוקטובר 1995 הורידו לרבין את הסמל של הקדילק. על יריב אופניהיימר זרקו הערב ביצה באמצע ת״א. אל תעמידו פני מופתעים אם בעוד חודש יהיה רצח פוליטי בישראל".



גם ב"שלום עכשיו" יצאו נגד התוקף, ופרסמו הודעה רשמית מטעם התנועה, בה נכתב: "מי שחושב שהשלכת חפצים זה בדיחה או מעשה קונדס, כנראה שעדיין לא מפנים באיזו אווירה ציבורית אנחנו חיים. מי שצוחקים היום או מתעלמים ממפגן אלימות פיזית ברחוב, יהיו גם הראשונים לגלגל עיניהם בצביעות, כאשר יפגעו כאן שוב באיש שמאל"



.