שרת התרבות מירי רגב התייחסה היום (שישי) לדברי יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין לפיה היא בישרה לו על הזמנת מרגרט תאצ'ר. "אינני זוכרת אם אמרתי דבר כזה או לא", הסבירה, "יו"ר הכנסת טוען שאמרתי לו את זה בשיחה פרטית בטלפון, אני לא זוכרת. בכל מקרה, כנראה שרק אדלשטיין והתקשורת אף פעם לא טועים".
כזכור, בראיון ששודר אמש בחדשות עשר יו"ר הכנסת מתח ביקורת על רגב ואמר: "שמעתי את שרת התרבות מבשרת לי שבטקס ינאמו ראש הממשלה, נשיא המדינה, יו"ר הכנסת והאישיות הבכירה ביותר מחוץ לארץ, כולל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ומרגרט תאצ'ר. גם אני חשבתי שקצת קשה להזמין אותה (משום שהיא מתה)". 
אדלשטיין תקף את שרת התרבות וראש הממשלה בראיון, זאת על רקע העובדה שנאומו של נתניהו בטקס המשואות ארך כ-14 דקות, פי שניים באורכו מזה שהוקצב לו, וזאת בניגוד לסיכום בין הצדדים טרם האירוע. "אמינותו של נתניהו נפגעה", קבע אדלשטיין, שהוסיף: "הרסו את החגיגות". מרה"מ נמסר בתגובה: "שום דבר לא יעיב את הטקס המרגש של חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל".

"אחרי כמה דקות של נאום הבנתי שיש פה הונאה", אמר אדלשטיין בפתח דבריו. "אני מזכיר שזה לא סיכום בחדרי חדרים, ששם זה מילה שלי מול שלו. הייתה הודעה רשמית של לשכת רה"מ בנושא".
אדלשטיין גילה זמן קצר לפני האירוע שמירי רגב החליטה להפר את הסיכום המוקדם ולאפשר לנתניהו לסקור עם אדלשטיין את משמר הכבוד של הכנסת. כשנשאל מה יקרה כשמטעם ראש הממשלה יבקשו שוב בקשה דומה ממנו, אמר: "כנראה שהסיפור ישפיע, האמינות נפגעה. סברתי ואני עודני סבור שאמינות היא תכונה חשובה לכל מנהיג. אני נוהג לכבד את ההסכמים שאני עושה עם הקולגות שלי".