ראש הממשלה בנימין נתניהו נפרד היום (שני), בפוסט מרגש שפרסם בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו, מחיים קסנט, חייל בודד וחבר של בנו יאיר, אשר טבע למוות במהלך טיול בהודו. במסגרת דבריו סיפר רה"מ על הקשר שנרקם בין קסנט למשפחת נתניהו, וביקש לחזק את הוריו. 



"את חיים קסנט ז״ל פגשנו לראשונה ב-2009", סיפר נתניהו. "הוא הגיע לביתנו כחלק מקבוצה של חיילים בודדים מצטיינים שרעייתי שרה ואני הזמנו לארוחת החג בשבועות. חיים היה ציוני נלהב, צעיר נמרץ ויפה תואר, שעזב חיים נוחים בארה״ב כדי להגיע ארצה ולהתגייס לשירות משמעותי בצה״ל. מאז אותה ארוחת חג, בני יאיר וחיים נשארו חברים טובים".



 


מלבד זאת, חשף רה"מ כי "כשחיים טייל לא מזמן באוגנדה, הוא ביקר בשדה התעופה באנטבה שבו נפל אחי יוני ז״ל. חיים כתב משם ליאיר על כך שגבורתו של יוני הביאה אותו, ורבים כמוהו, להתגייס לצה״ל ולהגן על המדינה שלנו. אמש הובא חיים למנוחת עולמים בגוש עציון, לאחר שטבע בתאונה טרגית במהלך טיול בהודו. משפחתו וחבריו, ביניהם גם יאיר, ליוו אותו בצער עמוק בדרכו האחרונה".

את דבריו הוא סיים באומרו כי "משפחתי ואני מביעים צער עמוק על חייו הצעירים והמבטיחים שנגדעו כל כך מוקדם. אנחנו מחזקים את ההורים פנחס ודבורה ואת כל משפחתו. יהי זכרו ברוך".