נאומו של נתניהו סוחף אחריו תהודה ציבורית בארץ ובעולם, וכן תגובות של פרשנים שונים הטוענים הן לתמורות החיוביות והן להשפעות השליליות של הנאום. רוני רימון, יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דיבר היום בתכניתו של ינון מגל ב-103FM בשבחו של נתניהו אל מול כל הפרסומים השונים ואמר: "נתניהו הוא ראש ממשלה יוצא דופן לטוב ולרע והפעם הוא ראוי לכל השבחים. מדובר באדם ששלח לוחמים ללב האויבת הגדולה של מדינת ישראל, אם הם היו נתפסים אנחנו יודעים מה היה קורה במדינת ישראל ועלינו להעריך אותו על דבריו". 

עוד הוסיף רימון על נאומו של נתניהו: "זאת הייתה ההופעה הגדולה ביותר של נתניהו, אינני יודע אם הוא תיאם את המצגת הזו עם אנשי התקשורת האמריקאית אך גם הם פצחו בשידור מיוחד ושידרו את דבריו במלואם בשידור חי. העובדה שהוא בחר לדבר באנגלית הייתה חשובה מאוד כלפי חוץ. אני מדמה את ההצגה של אמש למשחק באולינג, נתניהו קלע 'סטרייק' כשהציג את עוצמתה של מדינת ישראל ויצר הרתעה מושלמת".

"מדובר במבצע מושלם בו מדינת ישראל חדרה ויצאה בשלום מתוך מדינת האויב שלה מבלי שהיא תבחין בכך. עוד כמה שנים מישהו עוד יכתוב על כך ספר שיעלה על כך דמיון של כולנו". כשנשאל רימון האם היה ממליץ לאופוזיציה לקפל את דגלי המלחמה מבחינה פוליטית השיב: "כמובן שכן. אני חושב שקורה משהו מלחמתי וביטחוני, מדינת ישראל יודעת להתאחד וכל מי שפועל נגד צובר נקודות רעות. האופוזיציה לא הייתה צריכה לגנות את האירוע אלא לתמוך בנתניהו".


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן