יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד תקף היום |(רביעי) בחריפות במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע מסיבת העיתונים יוצאת הדופן של האחרון שלשום, בו חשף את מסמכי תוכנית הגרעין האיראנית. "מאיר דגן או תמיר פרדו לעולם לא היו מסכימים לחשיפה כזאת של מסמכים. בתוך קהיליית המודיעין יש לא פחות מזעזוע מהחלטה לפרסם את החדירה המודיעינית הזאת בטלוויזיה בצורה הזאת", טען לפיד. 



לדברי יו"ר יש עתיד, "האיראנים נמצאים כעת בעיצומו של מבצע לתיקון פרצות. הם ראו את המשדר והוציאו לדרך מבצעי סיכול. בשביל להגיד שאיראן משקרת אתה חושף מסמכים מודיעיניים רגישים".



יו"ר יש עתיד טען כי ישראל תשלם מחיר על מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה: "אני אומר בדאגה הולכת וגוברת, קרה משהו לנתניהו. הוא עושה טעויות שלא עשה בעבר. אנו נשלם על הטעות הזאת גם מודיעינית וגם מדינית. הטעויות האלו קורות בשבוע שבו הכנסת מאשרת שאפשר לצאת למלחמה רק באישור ראש הממשלה שר הביטחון". 



לפיד גם התייחס לחוק הלאום, שעבר אתמול בכנסת בקריאה ראשונה: "יש עתיד תומכת בחוק הלאום בגרסה של הליכוד, שאותה הניח בני בגין. זוהי הגרסה שאני מניח היום על שולחן הכנסת. לא הגרסה העקומה, המפלה, הרשלנית והבעייתית שהונחה לפני יומיים. אלא הגרסה החכמה, הבהירה והמאחדת של ח"כ בגין. לא שינינו אות".