סערת נאום אבו מאזן: ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות עשר, צבי יחזקאלי, שוחח היום (רביעי) ב-103FM עם אראל סג"ל בתוכניתו, והתייחס לנאום של יו"ר הרשות הפלסטינית אתמול, שטען כי היהודים גרמו לפוגרומים בעולם בשל תפקידם החברתי כבנקאים ומלווים בריבית: "הפלסטינים טוענים שהשואה של היהודים הובילה לנכבה שלהם. הנאום של אבו מאזן היה במקביל לנאומו של נתניהו, ובו הוא ניסה להסביר מדוע הוא חלש נגד היהודים במדינת ישראל". 


לדברי יחזקאלי, "אבו מאזן טען שהיהודים שולטים בכל המקצועות החופשיים ולכן הם מנצחים אותו ועתידים לפתוח את שגרירות ארצות הברית בירושלים. אלו דברים שהיו קיימים אצלו תמיד וברגעי הלחץ הגדולים שלו הם יוצאים החוצה, הוא נשבר כשהמציאות השתנתה מול עיניו ובחר להוציא את כל מה שהוא שמר בבטן במשך השנים". הוא הוסיף כי "אצל הפלסטינים האנטישמיות יותר שגורה ויותר כתובה ממדינות ערביות אחרות כמו מצרים, תראה את אמנת החמאס למשל". 
 

בנוסף התייחס יחזקאלי לסיקור המדינות הערביות של חשיפת תוכנית הגרעין האיראנית על ידי ישראל: "האולפנים באל ג'זירה שמחו והתלהבו מהגילוי יותר מאשר כלי התקשורת בישראל. כולם ידעו מה מתרחש באיראן אך מבחינת העולם הערבי זוהי הגושפנקה הסופית. זהו גילוי עצום מבחינתם וברשתות החברתיות יכולנו לצפות בשיעים שמריעים לנאומו של נתניהו. גם הסעודים, שחוששים מהאיום האיראני, סיקרו את נאומו של נתניהו וקראו לאזרחי איראן לצפות ולהבין לאן הכסף שלהם הולך. הסעודים הבינו שלא ניתן לדבר עוד בעדינות עם האיראניים ושיש לטפל בתמנון האיראני בדרכים אחרות".
 
עריכה: איתמר זיגלמן