השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, הגיב היום (שישי) בראיון לכאן ב' להאשמות יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, כלפי ראש הממשלה על כך שלא היה צריך להציג מסמכי הגרעין האיראניים בנאומו השבוע ועל כך שבקהילת המודיעין התנגדו לפרסום. "יאיר לפיד דיבר שטויות אין לו שמץ של מושג", אמר השר הנגבי, "נכחתי בישיבות הקבינט ונכחה כל הצמרת הביטחונית ונאמרו כל הדברים ללא היסוס. לא שמענו מילה אחת של הסתייגות". 



לגבי דרך ההצגה של הדברים אמר השר הנגבי כי "מופע זאת הדרך הטכנית בה ראש הממשלה בחר. אם אתה רוצה לקבל חצי שעה ב-CNN או FOX אתה מעלה את רמת הוויזואליות. המהלך היה מהלך מבריק ובעיקר רלוונטי לשעתו. הנושא המהותי הוא מה שקרה, מדינת ישראל באמצעות מערכת המודיעין המופלאה שלה תפסה את איראן בקלקלתה".



עוד אמר השר הנגבי כי "מאיר דגן ז"ל עשה דברים באמת דרמטיים למען עם ישראל וגם בנושא האיראני, אבל הוא טעה כמו אחרים בצמרת מערכת הביטחון שלא הבינו עד כמה המהלך האמריקאי שגוי ונאיבי ויתפוצץ לנו בפנים. נתניהו הוא המנהיג המנוסה מכל מנהיגי המעצמות היום ומילתו מתקבלת. אני זוקף לזכותי את כניסתו לפוליטיקה כשהייתי מנהל לשכת ראש הממשלה והוא שגריר באום ושכנעתי אותו לזנק למים הקרים".