שר הביטחון אביגדור ליברמן התראיין הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות". הוא התייחס לשימוש שעושים המפגינים הפלסטינים בעפיפוני התבערה בחודש האחרון. "אסור לזלזל בזה, אבל חשוב לשים לב שאתמול הפריחו רק עפיפון אחד, ולא היו הרוגים ברצועת עזה", ציין ליברמן, "חושב שאנחנו מפיקים לקחים ועושים את מה שצריך, והם מבינים שלא כדאי להמשיך עם זה". הוא הוסיף: "לא רוצה להיכנס לפרטים טכניים, אבל מצאנו תשובות לכל דבר וגם לעפיפונים". 
"אני כל פעם נדהם מהרצון להתעסק בטפל ולא בעיקר", אמר שר הביטחון בהקשר לביקורת שנמתחה על נאום הגרעין של נתניהו, "עיקר החשיפה היא ההוכחות שלמרות ההכחשות של איראן על קיום תכנית הגרעין, היא אכן קיימת". הוא הוסיף: "קשה לי להתייחס לאיך היתה ההצגה עצמה, שכן באותו הזמן הייתי במטוס, אבל צריך להתמקד בכך שיש הוכחות חותכות". 
ליברמן התייחס לפרשנויות והתיאורים הרבים שפורסמו בתקשורת לגבי איך הוצאו המסמכים מאיראן. "התיאורים שראיתי בתקשורת רחוקים ממה שאמרו", צחק, "גם מה שראיתי בסרטי ג'יימס בונד לא מתקרב למה שקרה שם". 

ליברמן: "ספק אם יש מישהו שיודע כבר עכשיו מה טראמפ יחליט על הסכם הגרעין"
שר הביטחון התייחס להחלטה שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי לקבל בשבוע הבא, בנושא הישארות מדינתו בהסכם הגרעין עם איראן. "טראמפ לא הודיע לנו מה הוא החליט בנושא ההסכם, הוא שוקל וחושב, ונכבד כל החלטה", סיפר, "להערכתי, ספק אם יש מישהו שיודע מה הוא יחליט, חוץ ממנו עצמו. גם אם יעדכן אותנו בהחלטה, זה ברגע האחרון".
נרוויח משהו מיציאת טראמפ מההסכם?
זה יעניק לנו רווח גדול. ההסכם נתן לאיראן יתרונות פיננסיים רבים, וברגע שארצות הברית תעזוב - הם יפסיקו להרוויח. חושב שזה צעד מתבקש, ובהתחשב בהוצאות שיש לאיראן כיום, הם לא יעמדו בזה. 
ליברמן התייחס לפרסום במעריב סופהשבוע לפיו במסגרת תוכנית השלום החדשה של טראמפ, ארבע שכונות במזרח ירושלים יועברו לשטחי המדינה הפלסטינית: "מאמין שלאמריקאים יש תוכנית והם משפרים אותה כל הזמן". הוא העריך כי "ויתור על שכונות לא נמצא בתוכנית".
על פי ההערכות צפויות מהומות ב-14 במאי?
לפתיחת השגרירות יש מחיר ושווה לשלם אותו. מדובר בהחלטה היסטורית חשובה ודרמטית צריך להיות מוכנים לשלם את המחיר. לא הגישו לנו את המדינה על מגש של כסף ואף אחד לא הגן עלינו חוץ מאשר עצמנו. 
"לפני הרבה שנים עשו טעות היסטורית כשהביאו אותנו למזרח התיכון", צחק ליברמן, "אם משה רבנו היה מביא אותנו לגבול שוויץ היינו במצב טוב יותר". הוא העריך כי "יהיו נסיונות לפגוע בחגיגות וכרגע אין הערכה לפיה יהיו פצועים או הרוגים באירועים ואנחנו ערוכים לכל תרחיש". 
ליברמן: "האויבים שלנו לא צריכים יועץ משפטי"
שר הביטחון הגיב לביקורת הרבה שנמתחה על החוק שאושר בתחילת השבוע, לפיו ראש הממשלה ושר הביטחון יוכלו להחליט על דעת עצמם לצאת למלחמה, מבלי להתייעץ עם גורמים נוספים. "האויבים שלנו לא צריכים יועץ משפטי, לכן אנחנו חייבים לשמר לעצמנו את האפשרות הזו במקרי קיצון", הסביר, "לפעמים מהירות התגובה חשובה ויכול להיות שלא נשתמש באופציה הזו מעולם".
הוא התייחס לסקרים שפורסמו בשבועות האחרונים באמצעי התקשורת השונים, לפיהם אורלי לוי צפויה לקבל יותר מנדטים ממנו. "מאחל לה בהצלחה, היא לא הביאה לנו קול ולא לקחה מאיתנו קול אחד", סיכם, "אנחנו לא מפלגת אופנה, אני נמצא פה כבר 20 שנה ויש טרנד כזה שכל פעם עולה מפלגה אחרת".