נתניהו בשיא חדש: לאחר יממה דרמטית של מתיחות ביטחונית בצפון, איומי מלחמה עם איראן ונאום אחד מדהים של הנשיא טראמפ, שפרש מהסכם הגרעין והטיל סנקציות על איראן, נראה שהליכוד ובנימין נתניהו יכולים להיות מרוצים. בסקר שפורסם הערב (רביעי) ב"החדשות", מקבל הליכוד 35 מנדטים, שיא חדש, וחמישה מנדטים יותר ממה שיש להם כרגע. יש עתיד בראשות יאיר לפיד יורדת מסקרים קודמים ל-18 מנדטים בלבד, ואבי גבאי והמחנה הציוני ממשיכים להתדרדר עם 14 מנדטים. 



הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי עם 8, יהדות התורה עם 7, כולנו בראשות משה כחלון עם 6, גם ישראל ביתנו עם 6, הפתעת הסקרים הקודמים אורלי לוי אבקסיס יורדת ל-5, מרצ של זנדברג גם היא עם 5, וש"ס ממשיכה לגרד את אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד. 

לפני כשבוע וחצי, יממה לאחר נאום הגרעין שנשא ראש הממשלה נתניהו, סקר "מכון סמית" אשר נערך עבור "חדשות 20" קבע כי הליכוד בראשות נתניהו התחזקה ל-32 מנדטים. מדובר היה בעלייה של שני מנדטים, לעומת הסקר הקודם שנערך בערוץ 20 בסוף חודש מרץ. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי איבדה מנדט וירדה ל-12 בעוד שיאיר לפיד שמר על כוחו עם 19 מנדטים ל"יש עתיד" ו"הרשימה המשותפת" עם 12 מנדטים.



בנוסף, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט נשארה עם עשרה מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון עם שבעה מנדטים, מספר זהה לאלו של יהדות התורה ושל מרצ. ישראל ביתנו" של ליברמן התחזקה לשישה מנדטים מול חמישה בלבד בסקר הקודם. אורלי לוי איבדה מנדט אחד ומקבלת ארבעה מנדטים לעומת חמישה בסקר הקודם וכך גם מפלגת ש"ס.