בקואליציה ובאופוזיציה כאחד מברכים על פעולת צה"ל הלילה (רביעי) בעומק השטח הסורי ושולחים אזהרות חריפות לאיראן. חבר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יואב קיש, (ליכוד) אמר הבוקר כי "מפקד כוח קודס האיראני, קאסם סולימאני, דמו בראשו". ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) אמר כי ה"לילה מדינת ישראל העבירה מסר חשוב של הכרעה ונחישות אל מול התוקפנות האיראנית. אני מבקש לחזק את תושבי הצפון ששוב עומדים בחזית ואת צה"ל על תגובתו המדויקת. יידעו כל אויבינו, כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל ייענה במכה קשה וכואבת. "וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל".



שר הביטחון לשעבר ויו״ר ועדת המשנה למוכנות העורף ח״כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) אמר כי "המסר של ישראל במתקפה המדויקת של חיל האוויר הלילה הוא חד-משמעי: אסור לתת לאיראנים להתבסס על הגבול".  ח"כ פרץ קרא להמשיך בפריסת כיפת ברזל ולהגיב בנחישות לכל ירי כנגד ישראל. בנוסף, על הממשלה להיערך גם לעימות נרחב יותר ולהקצות מיד שני מליארד שקל הנדרשים לטיפול בפערי המיגון בעורף.

ח"כ עמיר פרץ. צילום: אבשלום ששוני
ח"כ עמיר פרץ. צילום: אבשלום ששוני


יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר :"ישראל העבירה הלילה לאיראן ואויביה מסר ברור: כללי המשחק השתנו. לא נסבול שום איום על בטחון אזרחנו ולא נשלים עם התבססות של כוחות איראנים עוינים במרחק קצר מיישובי הגבול. אני מברך את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שהיו שותפים הלילה למבצע המוצלח. מחבק את תושבי הצפון. אנחנו מאחוריכם". 
 
לדברי ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני), לשעבר עוזר שר הביטחון לענייני התיישבות, המסייר הבוקר בגולן, "יכולתם של התושבים באזור לעבור משגרה לחירום היא חשובה ונותנת לצבא את היכולת להתמודד עם האתגרים. עמידתם האיתנה והנחושה של התושבים והחקלאים ברמת הגולן מעוררת השתאות ואני מצדיע להם. לצד זאת יש לזכור כי ישנם פערים בתחום המיגון שעל הממשלה לפעול לסגירתם".
 

שר התקשורת איוב קרא כתב בטוויטר: "זוהי השעה לאחד שורות ולהתלכד. כולנו מחזקים את ידי צה"ל וכל כוחות הביטחון במשימתם החשובה - למנוע תוקפנות והתבססות איראנית עוינת בסוריה. כולנו מחבקים את תושבי הצפון ורמת הגולן ומתפללים לשלום כולם. עם ישראל חזק - אנחנו נחושים להגן על ארצנו, וכך נעשה".