יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, התייחס הבוקר (שלישי) לנאומו של מזכיר ההגנה האמריקאי, מייק פומפאו, לגבי המדיניות של הממשל מול איראן. "ארצות הברית מעמידה את איראן בפני ברירה, וההתנגדות של אירופה ורוסיה לא משנה כל כך משום שאם היו מעמידים בפני חברות את הבחירה בין השוק האיראני לאמריקאי, כולן היו בוחרות באמריקאי. אנחנו כבר רואים שיטפון של חברות שמבטלות עסקאות מול איראן". 

לדברי בנט, המטרה של ישראל היא לא לפגוע בכלכלה האיראנית, אלא את התוקפנות האיראנית במזרח התיכון, "שתפסיק להרוג אנשים בחוץ ולהפיץ טרור".
בנט התייחס לטענות לפיהן המדיניות האמריקאית החדשה נועדה להחליף את המשטר באיראן. "המטרה שלו היא לא להפיל את שלטון האייתוללות", אמר חבר הקבינט. "לא נבכה אם יהיה שלטון יותר נורמלי, אבל זאת לא המטרה. המטרה היא שאיראן תפסיק עם פרויקט הטרור העולמי - היא הפכה ליצרנית הצרות הגדולה בעולם".

בהמשך הראיון התייחס בנט למצבו הרפואי של יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס. "דנו לעומק בתרחישים בהקשר של מותו", אמר. "אנחנו לא תלויים בבריאותו, ישראל חזקה מזה, אבל יש לנו עניין רב במה קורה אצל שכנינו". בנט הוסיף כי "החשש שלנו הוא מאי סדר ברשות הפלסטינית. מצד שני הציבור הפלסטיני ביו"ש לא מחפש עוד בלגן".
לגבי עימותים בגבול רצועת עזה אמר שר החינוך כי ישראל ערוכה להמשך ההפגנות. "החברה הישראלית מאוחדת כמעט לחלוטין מאחורי תפיסת 'קיר הפלדה' שלנו. בעולם יש הרבה מקומות צבועים אבל אנחנו לא מתרגשים וגם הציבור לא ולכן לא יצא שום דבר מהשטויות של מועצת זכויות האדם".
לסיום נשאל בנט על כתובות הנאצה נגדו שרוססו על קירות הישיבה התיכונית בר אילן בתל אביב: "אמשיך לעשות ולא ארתע מאיומים", אמר השר. "אני ממשיך לקדם את ערכי. כתובות כאלה הן בלתי ראויות, בין שזה נגד אדם מהשמאל ובין אם נגד איש מהימין. צריך להמשיך להתווכח באהבה ולא בשנאה".