סערה במליאת הכנסת: חילופי דברים קשים היום (רביעי) במהלך דיון על ההצעה של ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא אלימות המשטרה. פריג' ציטט דיווח מאחד האתרים, לפיו שוטרים אמרו למפגינים הערבים בחיפה: "אנחנו נז*** אתכם ונעשה עליכם חפלה, לכו לעזה". ארדן מחה על הדברים ואמר לפריג': "אתה יכול להיות בהמה מעל הבמה". 

פריג' השיב בזעם: "אתה מוביל עדר בהמות ועסוק בקידום שקרים. במקום להגן על הציבור שלנו אתה נלחם בו. תסתכל בראי. חתיכת שקרן. לא ארד לרמה שלך. בהמות אתה אומר, אתה ירדת מהפסים, הפה שלך מעוות. תתבייש לך. לא מצפה ממך להתנצלות כי אתה שר כושל". 

השר ארדן עלה לבמת הכנסת להשיב, התעמת עם פריג' ועם ח"כ איימן עודה, לו אמר: "בכל מדינה אחרת, אם היית מתנהג כך ומקלל כך שוטרים היית אזוק ומובל למעצר". ארדן אף עקץ את יו"ר מרצ תמר זנדברג שצעקה לעברו על כך ששיקר בנוגע לטרור ההצתות, כפי שכינה זאת בעבר. ארדן אמר לה: "אף אחד לא קונה את הדברים שלך. לא היית לוקחת יועץ ימני כל כך אם היית מצליחה לשכנע את עם ישראל". ארדן כמובן התייחס לפרשת היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, שזנדברג שכרה את שירותיו ומזוהה מאוד עם הימין. 

ביום שישי אירעה הפגנה של ערביי ישראל נגד האירועים ברצועת עזה. במהלכה פרצו עימותים בין המפגינים לשוטרים, שעצרו כ-20 מהם. ההפגנה עלתה לכותרות לאחר שהתברר שג'עפר פרח, מנכ"ל מרכז מוסאוא לזכויות אדם, אושפז בבית החולים לאחר שרגלו נשברה, לטענתו על ידי שוטר.
 
יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שהגיע לבקר את פרח בבית החולים, התעמת עם שוטרים, וכינה את אחד מהם "אפס" ואמר לו "לך קיבינימט". בעקבות זאת שלח השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, מכתב ליועמ"ש, בו קרא לו לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ עודה.