יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) טוען כי המשטרה פנתה לחבר קרוב שלו, חשוד בפרשת שחיתות, כדי שימסור מידע על חבר הכנסת ואף אמרו לו ש"תעזור לנו איתו, נעזור לך".
אמסלם סיפר על הפנייה ביומן הבוקר של כאן ב' ואמר כי החבר, אילן כהן, שהיה עצור בפרשת השחיתות בחבל מודיעין, לא נכנע לפניות החוקרים, שאמנם לא נקבו בשמו של אמסלם, אך הבהירו למי הם מתכונים כשאמרו "אנחנו מתכוונים לחבר כנסת דומיננטי ובכיר בליכוד". חבר הכנסת טען כי מדובר בדבר חמור "ולדעתי אפילו פלילי".
מאוחר יותר סיפר ח"כ אמסלם למקורבו שכהן אכן נחקר במשטרה ושם ניסו לקרב אותו עליהם כדי שימסור מידע עליו. כהן היה חזק מספיק כדי להדוף את פניות החוקרים והשיב "אני לא יודע על מה אתם מדברים, אין לי מידע נגדו". כשהבינו החוקרים שהוא איתן בגרסתו הן ירדו מהנושא.

  

המשטרה: "אין לנו אינדיקציה שהדברים נאמרו"

תגובת המשטרה: "הטענות המובאות אינן מוכרות לנו מתכני החקירה. צר לנו שמנצלים את העובדה שמשטרת ישראל מנועה מלהתייחס לחקירות מתנהלות.

משטרת ישראל מנהלת חקירותיה ביושר, בהגינות, ללא משוא פנים ותוך שמירה על טוהר החקירה".
"כאמור, אין שום אינדיקציה ברשותנו המצביעה על כך שדברים אלה, או דומים להם נאמרו. ככל שתובא בפנינו ראיה על חריגה מנהלים או הנחיות - נטפל בה בהתאם. כך או אחרת, אנו נמשיך בחקירה ביסודיות ובמקצועיות במטרה אחת ויחידה, להגיע לחקר האמת".