הפרטים מאחורי מועמדותו של השר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים נחשפים. על פי דיווח שפורסם הערב (חמישי) בכאן 11, ראש הממשלה נתן את הסכמתו למהלך של אלקין לאחר ששמע את השר אריה דרעי מתבטא נגדו השבוע. בכיר בליכוד, המקורב לראש הממשלה, אמר כי נתניהו רתח על הדברים של דרעי כששמע אותם.

"לחמור הזה יש ארבעה מנדטים ועוד שניה הוא גם נמחק. לנו יש ארבעים מנדטים ואם אנחנו רוצים אנחנו יכולים להגיע גם לשישים. איך הוא מזלזל בכול של ראש הממשלה?" אמר הבכיר לכאן 11.

בליכוד מסרו בתגובה לפרסום: "מי שאמר את הדברים הללו לא מייצג את הליכוד ולא מדבר לא בשמו של ראש הממשלה. ראש הממשלה נתניהו מכבד את השר אריה דרעי ואת השותפות רבת השנים עם תנועת ש״ס".
כזכור, דרעי התבטא ביום שני בשידור ברדיו "קול חי" נגד ראש הממשלה ואמר: "אני לא יודע מה יחליט ראש הממשלה, אני יודע מה אני אחליט".
בהמשך, שר הפנים תקף את נתניהו. "אני רוצה להזכיר שבבחירות הקודמות הליכוד הביאו מנדט אחד", אמר דרעי והוסיף, "אני לא יודע אם לראש הממשלה יש זכות הצבעה בירושלים, אבל אם כן, יש לו ולאשתו שני קולות, ושני הילדים שלהם עוד שניים", תוך שהוא מזלזל ביכולתו של ראש הממשלה להביא קולות בבירה. לאחר שידור השיחה, התנצל דרעי על התבטאותו, ואמר שהוא בחר במילים שגויות.