איש התקשורת אברי גלעד פרסם הערב (שבת) פוסט תחת הכותרת "ילדי עזה האומללים" בחשבון הפייסבוק שלו, בו תקף בחריפות את ארגוני הטרור ברצועת עזה וטען כי כשהצעירים "יגדלו הם יהיו בשר תותחים של המופרעים הראשיים השולטים בהם".



"אני צופה בסרטון העצוב הזה של מסיבת סיום גן בעזה, רואה ילדים ממחיזים אירוע של רצח חייל ושל חטיפת חרדי, מניפים שלט 'ישראל נפלה', וחושב כמה דברים", כתב גלעד בפתח דבריו. ראשית, לדבריו, "רמת ההשקעה בהצגת סוף שנה בעזה גדולה מאשר אצלנו. גם ברמת הסאונד. האמינות יותר גבוהה. גם בעזה כמו כאן ההורים מצלמים ולא חווים את החוויה המרוממת".



כמו כן, הוא הסביר כי "מבחינתם הם צודקים. הם נחושים להשמיד אותנו ומגדלים לוחמים עזי נפש מינקות. הילדים האלה כשיגדלו (שנים בודדות) יהיו בשר התותחים של המופרעים הראשיים השולטים בהם ומפטמים אותם באידאולוגיה של מוות כדי לצלותם על הגדר. לא רק אותנו הם שונאים, גם את פרי בטנם הם שונאים".



 


"כואב לי על הילדים האלה שנולדו למציאות כזו שלא נותנת להם שום סיכוי להיות ילדים, תמימים, שמחים, מאמינים בטוב העולם", הוסיף המגיש ברשת. "כואב על זה שלפני שהספיקו להתפעל מפרח וללטף חתולה, הפכו ללוחמים. ולא, אני לא לוקח אחריות על מצבם. אומה שפויה, ולא לכודה בצבת האסלאם הרדיקלי, הייתה מוצאת דרך אחרת וחיה אחרת".

"עולות בי שאלות" המשיך גלעד, "אם ילד גדל ככה, מתי הוא כבר לא ילד? מתי הוא לוחם? מתי תודעתו כבר שטופה כל כך ברצון להרוג אותי, שאין דרך חזרה? מתי אני צריך להזדעזע פחות כאשר אני שומע שהעסקה שרקמו עבורו מיום שנולד התממשה, והוא נהרג בעימותים על הגדר? מה אני אמור להרגיש? אולי אבל על ילדות שדודה".

"מי יציל את ילדי עזה מידי הג'יהאד? מי יציל את הוריהם, את מוריהם? מי יציל את כל עזה הזאת מעצמה, והאם זה יקרה בדור שלנו? הלוואי. והאם כל עוד ילדים מתאמנים על חטיפת יהודים, המלצת מערכת הביטחון מאמצע השבוע, להכניס עובדים מעזה לישראל – מציאותית?".