סקר המנדטים שפרסם היום (שישי) ערוץ 10 יכול להביא לנחת רבה בימין, ולדאגה בשמאל. על פי הסקר, גוש הימין מתחזק, ואם לפני מספר חודשים בלבד היה נראה כאילו יש עתיד יכולה להתחרות במנדטים עם הליכוד, כיום נראה שאין מי שיכול להתחרות בראש הממשלה בנימין נתניהו, ולהרכיב ממשלה שלא בראשותו.



על פי הסקר, מפלגת הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, אחד יותר משיש לה בכנסת הנוכחית, מפלגת יש עתיד מקבלת 18 מנדטים, המחנה הציוני הפסיקה אומנם את התדרדרותה, אך זוכה ל-13 מנדטים - מעט יותר ממחצית המנדטים שזכתה בבחירות האחרונות, והרבה פחות בימי השיא של אבי גבאי, מעט לאחר שנבחר לעמוד בראש המחנה. 



הרשימה המשותפת זוכה על פי הסקר ל-12 מנדטים, הבית היהודי ל-11, מרצ לשבעה מנדטים, כולנו לשישה, וכך גם ישראל ביתנו ויהדות התורה. ש"ס ואורלי לוי-אבקסיס עם חמישה. גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, נתניהו יכול להיות מרוצה, כשהוא מגמד לחלוטין את יריביו. 39% מהציבור מאמינים שראש הממשלה הנוכחי הוא המתאים ביותר לתפקיד, פי שלושה מהבא אחריו, יאיר לפיד עם 13%. גבאי נאלץ להסתפק ב-7%, אחריו שר החינוך נפתלי בנט עם 6%, ושר הביטחון אביגדור ליברמן עם 4%. 31% מהציבור אמרו כי הם אינם יודעים או לא רוצים לענות על השאלה.