חבר הכנסת אורן חזן שיגר הבוקר (ראשון) איום יוצא דופן לעברו של יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, זאת על רקע מעורבותו, לכאורה, בביטול הגעתה של נבחרת ארגנטינה לישראל. בראיון בתכנית "בוקר" ברדיו דרום אמר הח"כ מהליכוד כי "אם רג'וב כל כך רוצה להתעסק בכדור - אולי נפגיש אותו עם כדור M16".



מלבד זאת, הוא תקף גם את הח"כים הערבים: "אומר המחבל זחאלקה ש'גם אם המשחק היה בחיפה אנחנו היינו מתנגדים'. ה-BDS לא אומר שזה בגלל ירושלים אלא בגלל שזה בישראל. אם רג'וב כל כך רוצה להתעסק בכדור אולי נפגיש אותו עם כדור M16, אולי באמת הגיע הזמן. במקום לתת במה למחבלים עם חליפות - (צריך) להוריד להם את הראש".



ח"כ חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ח"כ חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



עוד גילה הבוקר ח"כ חזן כי הוא פועל למהלך כדי לפצות את אוהדי הכדורגל על ביטול המשחק מול ארגנטינה, ואמר כי "אני מנסה בימים הקרובים לעבוד על איזשהו מהלך כדי לעשות הפתעה מסוג אחר לאוהדי הספורט".



הוא סיפר כי "בימים האחרונים התחלנו לקדם פנייה למספר קבוצות בעולם. אנחנו מחכים לתשובות. נמתין בסבלנות, לא צריכים לרוץ לפני, לא לרתום לא עגלה ולא סוסים, והחכמה והברכה נמצאת איפה שהדבר סמוי מהעין". לעצתו של שדרן התכנית, דוד יוסוב, לקיים את האירוע באצטדיון 'טוטו טרנר' בבאר שבע ענה חזן: "אני לא פוסל את זה".