בכיר במפלגת העבודה הגיב היום (ראשון) לדברי חבר המפלגה יום טוב סמיה שתקף את בני גנץ בערוץ הכנסת על רקע הפרסום של בן כספית, כי אבי גבאי שוקל למנות את גנץ למועמד המפלגה לראשות הממשלה בבחירות הקרובות. "ההתקפה של סמיה כל כך נמוכה, הזויה ומכוערת", אמר הבכיר והוסיף, "ככה מתנהג לוזר שעושה במכנסיים ומשקשק מזה שאנשים ראויים ובכירים ממנו מבקשים להצטרף ולחזק את המפלגה. רק לפני חודש אמר שלא בטוח ירוץ בעבודה והיום מטיף בתקשורת על נאמנות לדרך" הבכיר התייחס לריאיון שהעניק סמיה לתכנית חיידק פוליטי בערוץ הכנסת ובה אמר לגבי מפלגת המחנה הציוני כי "אם הפלטפורמה הזאת לא תתאים לי, יש הרבה פלטפורומות אחרות", אמירה שהביאה על סמיה ביקורת.



וכך ממשיך הבכיר במפלגה "בכל ראיון סמיה מפיל על המפלגה שלנו מבוכה נוספת, שישחרר אותנו כבר ממנו - איפה הוא ואיפה בני גנץ", הוא שאל והוסיף,"האיש חי בסרט שהוא איזה מנהיג, במציאות מתגלה בכל פעם מחדש איש קטן ופחדן".



כזכור, סמיה אמר היום בתכנית אולפן פתוח בערוץ הכנסת "אני יודע על גנץ הרבה דברים שאני לא רוצה לדבר עליהם", הוסיף סמיה. "בצוק איתן צה"ל היה מוכן למלחמה? הוא לא היה מוכן. אם הצבא לא היה מוכן הרמטכ"ל אשם. עוד רמזים? מבני גנץ לא תבוא הישועה".