לאחר הפרסומים כי יצא בקמפיין הכפשות ברשתות נגד יאיר לפיד, תקף היום (חמישי) יו"ר העבודה אבי גבאי את יו"ר יש עתיד וכינה אותו "בכיין". "מדובר בהיתממות", אמר גבאי בראיון לתוכנית 'דקל-סגל' בגל"צ, "פעם ראשונה שמישהו הפעיל דף פייסבוק? את הקמפיין הכי טוב לפיד עושה בעצמו". 
בנוסף, ציין גבאי כי כל מה שנאמר בקמפיין היה אמת בנוגע לזגזגנות של לפיד. "לפיד אמר שאין הדתה ושבוע אחר כך אמר שיש, וכך גם על הסכם הגרעין. לא אמרנו כלפי חוץ דבר אחד ואח"כ דברים אחרים".
"הבן אדם רץ לעשות קמפיין בכיינות, רץ לדפנה ליאל שתעשה לו כתבה. אני ראיתי את לפיד אצל עמית (סגל) - מדובר באותו דבר כמו נתניהו, מדובר בגניבת קולות. יש עתיד לא מסוגלים לומר לא על ישיבה בממשלת נתניהו אם יוגש כתב אישום", תקף יו"ר העבודה.

"מי שעוסק רק בפוליטיקה פנימית לא יקבל כלום"

בנוגע לעימות הפנים מפלגתי רמז גבאי כי עמיר פרץ לא יקבל תיק שר במידה ומפלגת העבודה תהיה בממשלה. "אני מאמין בזה שמפלגה חייבת לשכנע את הציבור. רק מי שבא מלא אנרגיה לתפקידים יהיה שר. יכול לראות כדוגמה את איציק שמולי. רק אנשים שיהיו רעבים לתפקיד יהיו שרים", אמר, "זה מאוד פשוט - מי שעוסק רק בפוליטיקה פנימית לא יקבל כלום. מי שיעבוד בחוץ יקבל בפנים".

רמז מגבאי. פרץ. צילום: גילי יערי, פלאש 90


כמו כן, גבאי הביע אופטימיות בנוגע לסיכויי מפלגתו בבחירות. "אני מאמין שהפעם ננצח בקלפיות עם הפסדים בסקרים. המגמה היא לא חיובית אבל אני יודע מה אנחנו עושים. כשאתה זורע זרעים הדברים האלה מגיעים".