סערת כתב האישום נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת המעונות מסרבת להירגע. אחרי שאתמול פורסמו חלקים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ, שבין היתר העיד כי שרה נתניהו ביקשה מהמדינה לשלם עשרה שקלים עבור ערוץ האח הגדול, היום (שבת) התקיים דיון בנושא בתוכנית "פגוש את העיתונות" ב"רשת 13". הדיון, שבו השתתפו בין היתר פרקליטו של עזרא סיידוף, עורך הדין יהשוע רזניק, אב המדינה לשעבר מני נפתלי ושר התקשורת איוב קרא, הסתיים בפיצוץ.
פרקליטו של עזרא סיידוף, עורך הדין יהשוע רזניק, טען כי "סיידוף עשה את המוטל עליו - לא פחות ולא יותר. הוא לא עשה שום דבר לא חוקי". הפרקליט אמר: "סיידוף לא הזמין אף ארוחה, אלה היו דיירי הבית שעשו את זה. הוא היה אחראי על הבית ובתוקף התפקיד הוא חתם על חשבוניות". לדבריו, אנשים הכירו את הנוהל בבית והיו אנשים שהכינו ארוחות, אבל לא היתה מבשלת בתקן. "אני כסנגורו אומר שכל הנטען בכתב האישום איננו נכון ואני מקווה שאצליח אם יהיה משפט להראות את זה", סיכם.
מני נפתלי, אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, ועד מדינה, שדיבר אחריו אמר: "כשנכנסתי לנהל את בית ראש הממשלה היו חשבוניות קודמות שהייתי צריך לסגור. לוקח לאדם זמן להבין שהוא חותמת גומי". הוא טען כי "הורידו מכתב האישום את כל מה שאפשר להוכיח, והשאירו רק את מה שאפשר להאשים בו אותי ואת עזרא סיידוף".

בשלב הזה הצטרף לראיון שר התקשורת איוב קרא. הוא אמר כי "התקשורת עוינת. עברתי על כתב האישום ואני חושב שדבר כזה לא קרה בהיסטוריה של מדינות המערב". קרא הוסיף: "הייתי בארמון האליזה לא מזמן ולא ראיתי שום דבר שדומה לכאן. מדובר באוכל ריבונו של העולם". נפתלי ניסה להתפרץ וקרא השיב: "כעד מדינה ועבריין". בתגובה נפתלי פוצץ את הראיון - קם והלך תוך שהוא מטיח בקרא "ערבי". השר השיב לו "ישראלי דרוזי גאה".
קרא התייחס לאירועים בפרסום בפייסבוק:
זו אינה הפעם הראשונה שנפתלי נוטש ראיון טלוויזיוני. הפעם הקודמת היתה לפני מספר חודשים, כאשר נטש ראיון בתוכניתם של אופירה וברקוביץ בקשת 12.