ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב פנה הלילה (רביעי) ישירות לאזרחי איראן, והפעם באמצעות סרטון שבו הפגין את כישורי הכדורגל שלו. במהלך הסרטון, שפורסם בדף הרשמי שלו בטוויטר, אמר רה"מ לאיראנים כי "את האומץ שראינו מכם על מגרש הכדורגל, הפגנתם גם ברחובות איראן", זאת בהתייחס להפגנות שהתקיימו בימים האחרונים במדינה.



נתניהו דיבר בקטע הווידאו בשפה האנגלית כשהוא מחזיק כדור בידיו, ודבריו לוו בכתוביות בשפה הפרסית. בדבריו, הוא השווה בין האומץ שהפגינה הנבחרת הלאומית האיראנית במונדיאל לבין זה של המפגינים שיצאו לרחובות טהרן במהלך ארבעת הימים האחרונים.



"האם אתם יכולים לדמיין מה הכסף שלכם יכול להשיג אם הוא לא היה מבוזבז על קידום טרור בסוריה ובתימן, ובמקום זאת היה מופנה למטרת פתרון זיהום האוויר ומחסור המים באיראן?", שאל נתניהו. את דבריו חתם באומרו כי "לעולם לא אפסיק לפעול למען השלום עם העם האיראני".




גם אתמול נמשכו ההפגנות של הבזאר הגדול בבירת איראן, כולל גם סוחרי התכשיטים והזהב. בתי העסק לא נפתחו, והמפגינים קראו לסוחרים שכן פתחו את עסקיהם לסגור את בתי העסק. חלק מהמשתתפים במחאה קראו גם להתפטרותו של הנשיא חסן רוחאני. פרשנים לענייני איראן סבורים, כי דרישה זו באה מהצד הקיצוני של המפה הפוליטית האיראנית, שנכשלה בבחירות האחרונות בבחירת מועמד מטעמה.

במקביל, כוחות הביטחון תקפו את המפגינים בפתח שוק סוחרי הזהב בבירה. בנוסף, גם שוק "עבאס אבאד" הצטרף למחאה על רקע צניחת מחיר הריאל, המטבע המקומי, כאשר בין היתר הצטרפו למחאה היום גם יוצרי הנעליים.