יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, תקף היום (רביעי) את שר הביטחון ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. זאת, על רקע העונש של 7 שנות מאסר שהוטל על מנכ"ל מפלגתו של ליברמן לשעבר, דאוד גודובסקי, שהורשע בשוחד והלבנת הון במסגרת פרשת השחיתות של ישראל ביתנו.

"עוד אחד מהכוורת של ליברמן נשלח למאסר ממושך על שחיתות ושוד הקופה הציבורית", צייץ גבאי. "העיקר ששר הביטחון שואל את אזרחי איראן לאן הולך הכסף שלהם ולפיד חברו שואל את אזרחי ישראל לאן הולך הכסף". 

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר כאמור היום שבע שנות מאסר על גודובסקי, ראש מטה מפלגת ישראל ביתנו. גודובסקי, יד ימינה של הנאשמת המרכזית בפרשה, פאינה קירשנבאום, הורשע לפני שלושה חודשים במסגרת הסדר טיעון בעבירות שוחד והלבנת הון, אולם נקבע כי לא לקח את כספי השוחד לכיסו הפרטי.
 
למרות הסדר הטיעון, הצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש ועל כך התנהל המשפט שנפסק היום. הפרקליטות ביקשה בטיעוניה לעונש לגזור על גודובסקי שבע שנות מאסר לפחות לאור חומרת מעשיו והפגיעה בשלטון החוק ולטענתה העובדה שלא נטל את כספי השוחד לכיסו איננה סיבה להקל בעונשו.
 
פרקליטיו של גודובסקי, לירן זילברמן ומאור ברדיצ'בסקי הודיעו כי בכוונתם לערער לבית המשפט העליון על חומרת העונש. בטיעונים לעונש ביקשו עורכי דינו כי בית המשפט יסתפק בחצי שנת מאסר.