השר לענייני ירושלים זאב אלקין, אשר הודיע לאחרונה על התמודדותו על ראשות עיריית הבירה, מתכוון להקים רשימה עצמאית בבחירות המקומיות. מטעם אלקין נמסר כי הוא "לא מתנתק מהליכוד, אלא  להפך - מבקש מתנועת הליכוד את תמיכתה במועמדתי כאיש הליכוד לראשות העיר ירושלים במסגרת רשימה רחבה, כפי שנהוג ברוב מוחלט של הרשויות בהן אנשי הליכוד מתמודדים לרשות העיר".



"בהתאם לנוהג זה", הסבירו בסביבת אלקין, "השר פועל כדי להקים רשימה רחבה שתשלב כוחות שונים בירושלים ולכן גם הציע לרשימת סניף הליכוד להשתלב כשותף מרכזי לרשימה הרחבה בראשותו, למרות שסניף הליכוד אינו מיוצג כיום במועצת העיר".



"לצערנו", הודגש, "נכון לעכשיו, ראשי הסניף אינם מעוניינים לקחת חלק ברשימה הרחבה ומעדיפים להתמודד למועצת העיר ברשימה נפרדת. על כן, ביקש השר אלקין מהוועדה המוניציפלית של הליכוד, בהתאם למדיניות הכוללת בכל הארץ ובדומה לאופן ההתמודדות של ראשי ערים אחרים מהליכוד, לאפשר לו להתמודד ברשימה עצמאית רחבה בתמיכת תנועת הליכוד במועמדותו לראשות העיר".



עוד צוין כי "השר אלקין ישמח אם ראשי סניף הליכוד בירושלים ישנו את גישתם וייקחו חלק ברשימה הרחבה שהוא מקים שתביא לניצחון נציג הליכוד בבחירות לראשות העיר. צר לנו שהכתב של בחדרי חרדים, שהמכתב המלא הגיע אליו כנראה באיזושהי דרך, לא טרח לקרוא את המכתב ובחר בכותרת שמנוגדת לחלוטין לתוכן המכתב שהוא מחזיק בידו".