עדות שנתן לפני כשלושה שבועות חשב בית ראש הממשלה, יוסי שטראוס, בפרשת המעונות, מחזקת את גרסתה של אשת רה"מ שרה נתניהו, כך נחשף הערב (רביעי) בחדשות עשר. לפי הדיווח, בהקלטה מ-2010 של עד המדינה בפרשת בזק, ניר חפץ, נשמע החשב כשהוא מדבר על עובדי המעון שאכלו מהאוכל שהוזמן, בדיוק כפי שטוענים עורכי הדין של שרה נתניהו.



בתמלול המלא, שפורסם במהדורת החדשות של חדשות עשר, נטען כי שטראוס אמר לחפץ שרה"מ קרא לסמנכ"ל משרד רה"מ המושהה עזרא סיידוף וביקש ממנו להקטין את הוצאות המעון. 



חוקרת: "בשיחה אתה אומר לניר חפץ שראש הממשלה קרא בעצמו לעזרא סיידוף ואמר לו להקטין את הוצאות המזון במעון בבלפור ברבע. אתה מוסיף ואומר שהבנת בין השורות שעובדי המדינה שם אוכלים וזה בעייתי מאוד כי זה חושף את ראש הממשלה לביקורת. ממי ידעת על השיחה בין ראש הממשלה לבין עזרא סיידוף?".



חשב משרד רה"מ: "את יודעת כמה שנים עברו מאז? איך אני יכול לזכור? למיטב זכרוני, דובר בקניית גלידות.. יכול להיות שמדובר היה ברכישה של גלידות בכמות מוגזמת".



חוקרת: "באיזה היקף של שימוש במזון שבמעון על ידי העובדים מדובר?".



חשב משרד רה"מ: "אני לא זוכר. לזכור מספרים ופרטים והיקפים זה בלתי אפשרי".



חוקרת: "בשיחה אתה אומר לניר חפץ שסיידוף רצה לרצות את בני הזוג נתניהו בכך שטען בפני נתן אשל שאתה, יוסי שטראוס, לא מאשר לו דברים, יוצר מתחים מולו אצל רה"מ ובסוף דוחף את המשפחה להוצאות".



חשב משרד רה"מ: "אני בהחלט יודע להגיד גם ממרחק הזמן שחלק מהדרישות מתוך מטרה למנוע לחץ. היה נוח לעזרא להגיד שיוסי לא מאשר, משום שעזרא לא עמד כנראה בלחץ הסירוב. אני לא יודע להגיד לך שהוא דחף את המשפחה להוציא הוצאות שאינן מותרות. אני לא חושב שהאמירה שלי אז מסתמכת על עובדות...".