במהלך דיון בהצעה לסדר היום בנושא "סוגיית מתווה הכותל - הסדרת הרחבה הדרומית" אמר היום (רביעי) ח"כ ינון אזולאי מש"ס, בנו של שר הדתות דוד אזולאי, שנכנס לכנסת במקום אביו, כי "היום שמענו שהייתה איזה שהיא רעידת אדמה, אולי נעשה קצת חשבון נפש שרעידת האדמה הזו היא בגלל שמישהו פה מנסה לגעת לנו בקדוש לנו? תשמעו את הכאב שלנו, הם אינם יהודים". אזולאי התייחס בדבריו לרפורמים ונשות הכותל המבקשים שתוקצה לשימושם רחבה באזור הכותל המערבי.



"האם הייתם נותנים להם דריסת רגל במסגד אל אקצא", המשיך ח"כ אזולאי, "למי ראש הממשלה נותן? לאותם אלה שהולכים נגדנו בכל מיני ארגונים?


ראש הממשלה, שדן כנר אמר עליו שהוא הראשון שידע לזהות את האסון בכרמל, אם הוא ידע לזהות את האסון בכרמל, למה את האסון הזה של הכותל, של נשות המריבה, של הרפורמים, דווקא את זה הוא לא יודע לזהות? מה לכם ולעתיקות של אבני הכותל, אני מציע לכם הצעה, קחו את הכסף שאתם משקיעים במדינת ישראל ותבנו לכם כותל בארה"ב".



השר שטייניץ דחה במליאת הכנסת את דבריו של ח"כ אזולאי ואמר כי "מדובר בשנאת חינם ומהומה על לא מאומה. בסך הכל מדובר ברחבה שכבר קיימת וברצון להנגיש אותה לנכים ולחזק אותה למקרים של פיקוח נפש. לא מדובר בפגיעה בכותל ולא בקדושתו". 



חבר הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה אמר ש"המלחמה בכותל היא מלחמה של כנופיה קטנה שמנסה להציג את ישראל כמו איראן. לא יעזור להם וגם לא לממשלה ולראש הממשלה. זאת לא מלחמה על מרפסת. יש פה מלחמה לעקור את האמונה והכותל יישאר מקום של אמונה". בעבר האשים חבר הכנסת שלמה בניזרי מש"ס את הלהט"בים בכך שבגללם נגרמה רעידת אדמה שפקדה בשעתו את הארץ.
 
ח"כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני אמרה כי "עצוב לראות כיצד דווקא מי שכביכול מדקדקים במצוות היהדות, אינם מהססים לפזר שנאה, דווקא בימי בין המיצרים, בהם אנו מציינים את האבל על בית המקדש אשר נחרב בדיוק על התפוררות האחדות בעם. עד שלא תושלם מלאכת החורבן, והפעם בית שלישי, הם כנראה לא יירגעו".