האם משכן הכנסת מדיף ריחות רעים? כך לפחות טוען ח"כ אורן חזן מהליכוד במכתב תלונה ששיגר היום (ראשון) למנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ'. במכתבו מציין ח"כ חזן כי "בימים האחרונים משכן הכנסת מסריח". לדבריו מדובר ב"ריחות עזים של טיגונים, דגים וריחות נוספים אשר מורגשים בכל רחבי הבניין ומגיעים אפילו עד לחדרי הוועדות".

 לאחר שבעבר ננקטו נגד חברי הכנסת הליכים פסולים וניסיונות לחנוק אותם כדי שלא יגיעו למשכן", כתב חזן תוך רמיזה אולי לעונש ההרחקה הממושך שהוטל עליו על ידי ועדת האתיקה, "אני תוהה האם לא מדובר בעוד ניסיון לחנוק ולהמאיס עלינו חברי הכנסת את המשכן".

חבר הכנסת חזן מתלונן עוד על כך ש"מעבר לעובדה שהריח נתפס בבגדים ואחרי סיור בכנסת אתה מריח כאילו עמדת יום שלם וטיגנת במטבח, הריחות כל כך עזים עד כדי כך שאי אפשר ללכת במסדרונות ולכן לא היה צורך שאני אהיה זה שאתריע על כך".

עוד אמר כי "הריחות המדוברים יוצאים ללא ספק ממטבח הכנסת שכאמור נפתח לאחרונה לאחר שיפוץ וכך אי אפשר להמשיך". מהכנסת, המצויה בעיצומה של פגרת הקיץ, טרם התקבלה תגובה למכתב התלונה.

מהכנסת נמסר בתגובה כי הכנסת מצויה בפגרה מזה למעלה משבועיים וגם בשיא פעילותה לא התקבלה כל תלונה מסוג זה. יחד עם זאת, בכנסת מדגישים כי ייתכן שעקב החלפת מערכת סינון האוויר החדשה שהותקנה במטבח הכללי ועד לוויסותה ולהתאמתה המלאה לדרגת הסינון הנדרשת לכלל המתחם - חווה ח"כ חזן את תחושת הריח אליה התכוון.